Inlägg från: bevingad |Visa alla inlägg
  • bevingad

Juli bebis 2012

Klart!! Du är så välkommen så!! Vi är alla nyplussade och har nog mer eller mindre samma känslor.
    Jag är på 4+0 idag....
    Var det planerat?

• bevingad

Japp, hittade. Men känns kanske inte som något man går på utan barn Men visst låter det skoj!!!
    Jag ska till IKEA idag... får se om sambon vill med annars ska jag dit med min mamma och mysa lite.
    Det är ju inte så ofta mamma och jag gör något numera så det brukar vara kul när det väl blir så.

Igår märkte jag hur sjuuuukt ont jag får i bröstvårtorna när jag blir kall.... shit det va som tusen nålar!!

• bevingad

Ja, det får bli ikea... har varit sugen på det jätte länge nu och hoppas på att dom har besticken som jag vill ha... dom är alltid slut

Fick hjärtat i halsgropen innan... har en stor hund och en brant trappa... o så hör jag hur hunden ramlar ner för hela trappan *puh* som tur är så är hon pigg som vanligt. Tur vi ska flytta ner sovrummet inom ganska snar framtid..
    Ha en mysig söndag alla!!!

• bevingad
    Ska göra en tråd med bf och ålder/boende lista sen så blir det lättare att se... men har inte riktigt tid nu

GravidBF-Lista Gravid

Ella Jade:
     BF 3 Juli, 29 år, Göteborg, Centrala
    Bevingad: BF 6 Juli, 29 år, Skåne
    vädursflicka: BF 7 Juli, 22 år, Sundsvall
    Cissi 7006: BF 7 juli, 41 år, Skåne
  • bevingad

Klart vi ska ha en magbilds tråd oxå Säg till när ni är redo bara....
    Har varit iväg hos ett par vänner ikväll + en dag på ikea... nu är jag TRÖTT!!!!
    Ska ringa bm imorgon tänkte jag, har snart telefontid med min läkare oxå, har kronisk värk så är beroende av att bli smärtlindrad. Men nu får det bli annat än piller...

God natt alla gravida

• bevingad

Var har du beställt boxarna ifrån?

Var mässan bra??

Har inte kunnat sova  på magen.. brösten gör ONT!!!!
    Illamåendet är inte så illa som första dagarna (men man ska väl inte säga för mycket).
    Jag tänkte ringa bm idag...

Svar på tråden Juli bebis 2012