Inlägg från: bevingad |Visa alla inlägg
  • bevingad

Juli bebis 2012

Ella Jade skrev 2011-11-11 11:40:45 följande:
    Jahapp, då är man ännu mer förvirrad. De ringer från gynakuten precis ang mitt blodprov igår o säger att läkaren skrivit "stegringen kan tyda på en helt normal graviditet". O att ja även verkar må bra. Vilket jag gör för att ha misstänkt utomkveds. Men de vill ändå för att vara helt säkra att ja lämnar nytt blodprov på mån o nytt UL. ojoj. Gaaah! jättekul helg detta blir! Inte.. :)
    Fy vad jobbigt!!
    Det är ju klart bättre att veta.. att gå och undra och försöka att inte hoppas för mycket är ju skit.
    Vi har varit på hälsosamtal idag, ska på inskrivning 16/12...
    På söndag går vi in i vecka 7
  • bevingad

Styrkekramar till Ella Jade!!!

Usch... jag mår illa när jag äter. Inte annars utan bara när jag äter... man blir sådär sugen på att äta.

• bevingad

Beklagar Ella Jade!! Men skönt att veta och att allt ändå gick bra! Håller tummarna för att det tar sig snart igen!!

Själv mår jag illa som fan numera när jag äter, kan äta knappt en halv portion utan att bli illamående men äter jag mer är det kört... o jag som är sugen att äta buffén på mongolian barbecue... hur ska det gå?
    Brösten gör fortfarande ont som f-n!!

Imorgon är jag ledig så då blir det att städa och tvätta för sen jobbar jag igen.... hade behövt 1 veckas ledighet känner jag.

Ah... kunde inte låta bli att köpa en bok idag, "Gravid, en fyll-i-bok om nio månaders väntan"
    Man glömmer ju så himla snabbt hur man mår och så, i den boken fyller man i varje vecka hur allt är...

• bevingad

Jag är oxå överviktig (pga medicinbiverkningar)
    Har samma som dig med grönsaker och dippa... mest är det blomkål som gäller
    Så sjukt gott!!!
    Jag äter mindre godis och sånt nu... eller ja, nästan inget alls eftersom suget inte finns där.
    Annat som oxå är gott är crabbsticks med majonäs

• bevingad

Jag mådde illa första veckan när jag plussat, men sen har det varit borta. Men idag.... började må illa nu på förmiddagen, tog en clementin och 2minuter senare kom den upp igen.
    Jag som har fobi för att kräkas
    Det är det absolut värsta jag vet!! Tur jag har en gullig sambo!!

• bevingad

Ja fy!!
    O jag som tänkte att visst, nu mådde jag illa i början lite så det är över... ack nej.
    Nu sitter jag och käkar mariekex det går ner ännu iallafall. Ska köpa seaband på väg till jobb sen tänkte jag...

• bevingad
    brodelina skrev 2011-11-14 14:37:22 följande:
    Hoppar in här, plussade för nån vecka sedan. Går in i vecka 7 imorn så beräknat den 9 juli.
    Är från Malmö och har en son på snart 2 år, nån mer från Malmötrakten? 
    Jag bor utanför Lund och jobbar i Malmö, är i vecka 7
  • bevingad

Hur har ni det med sexlivet tjejer??
    Jag har verkligen ingen lust alls... det känns bara jobbigt och som ett projekt
    Sambon börjar bli lite smått otålig... haha...

Nu ska jag vara ledig i 2 hela dagar!!! Har visst bara varit ledig 3 dagar denna månaden så det ska bli skönt faktiskt.

• bevingad

Vad skoj med fler skåningar
    O skönt att höra att det inte bara är jag som saknar sexlusten.... men den kommer säkert tillbaka snart.

• bevingad

jag mådde illa första dagarna när jag plussade, men sen ingenting... nu är jag i vecka 7 och har kräkt 1 gång (*huh*)
    mår smått illa typ hela tiden... skit drygt är det!!!

Svar på tråden Juli bebis 2012