Inlägg från: bevingad |Visa alla inlägg
  • bevingad

Juli bebis 2012

Ntme skrev 2011-11-18 13:28:52 följande:
    Fick sparken fr mitt timvik idag... Känner mig värdelös
    usch vad jobbigt!! Får man fråga vad anledningen var? (givetvis behöver du inte svara om du inte vill)
  • bevingad

Trodde jag skulle slå ihjäl min sambo i natt.... låg och sov på sidan, han vände sig på rygg och smällde till armen  på mina bröst... härligt uppvaknande!!!! Shit vad ont det gjorde!!! Men han är levande fortfarande så ni behöver inte oroa er

• bevingad

Den ena är väl för bf 2012 och den andra för  bf juli/augusti??
    Så ni pratar nog om skilda grupper

• bevingad

Usch.... ja, jag känner mig gravid med 2 idag typ.... sitter med kräkspannen mellan benen hela tiden
    Måste städa eftersom det kommer vänner hit idag, men oj vad jag inte vill det!!! Vill bara bädda ner mig igen...

• bevingad

Ja... än blir det inte städat. Sambon jobbar 1 timme till sen får jag väl sätta honom i arbete
    Tur han är förstående... hur hade man klarat detta annars?

• bevingad

Nu mår jag bättre och städningen är i full gång Så skönt att man orkar göra något!!! Även om det tar tid..
    Idag välkomnar vi här vecka 8
    Längtar till efter jul och allt så man kan njuta lite mer!!

• bevingad

Oj vad jag är hungrig nu!!!
    Egengjorda klyftpotatisar, fläskfilé som är fylld med mozzarella och inlindad i bacon mmmm..... så gott det luktar!!! Skulle göra mycket för att få äta nu, nu nu!!!

• bevingad

Då var kissandet igång... FYRA gånger va jag tvungen att gå  upp i natt... tur älsklingen flyttat ner sovrummet så man slipper springa ner varje gång oxå.
    O vet ni....  igår sexade vi... hahaha.... skojar inte när jag säger att gubben var glad

• bevingad
    Lyckliglottad skrev 2011-11-21 12:22:29 följande:
    haha tur att han är nöjd nu ett stund då ;-D
    hahaha... eller hur...varar väl tills ikväll

Grattis och välkomna till er nya!!!
  • bevingad
    SommarDahlia skrev 2011-11-22 12:42:26 följande:
    idag bokade jag tid till ett tidigt UL på emma ultraljudsklinik i malmö. Ska dit på måndag och är då 8+1, hoppas så att allt ser bra ut!
    Hur mycket kostar det där? Är det vanligt UL eller vul?
  • bevingad

Kanske man inte kan kalla det middag... men spaghetti, beasås och lite sparris... hahaha... såååå gott!!!

• bevingad

Jag har redan berättat för mamma... skrev ett vykort med texten:
    " Hej mormor!
    Här är det varmt och skönt, ca 37 grader och jag simmar mycket...
    tyvärr kan jag inte vara med och fira jul med er i år, men i juli kommer jag så
    då ses vi , Längtar så tills dess!!! "

Ja... kanske har missat något men i stora drag skrev jag så
    Hon fattade inte ( hon kanske trodde men vågade inte tro) så hon fick ett paket med bebisstrumpor... då föll poletten ner

• bevingad

Grattis och välkomna till er nya!!

Jag har bölat för allt idag... tårarna bara kommer, kan inte hålla dom tillbaka Lite kul ändå...
    Brösten känns som 2 stora blåmärken, illamående och konstant hunger... ja... så ser mina dagar ut numera...

• bevingad

beklagar verkligen Dröm 85!!
    Ta hand om dig och killen och försök njuta av varandra så kommer bebis när det är dags igen!!
    Styrkekramar i massor

• bevingad

Fast sen har jag undrat... sträcker sig testerna längre än till att visa 3+??
    Annars står det ju 1-2 osv...

Fast för dig är det nog 3 + om det var 2-3 förra veckan

• bevingad
    Angeliic skrev 2011-12-09 09:44:18 följande:
    Har fått migrän - igen. Hatar hatar hatar detta! Sen har mvc så otroligt dumma telefontider så missade det såklart. Har ju fullt upp med en liten också så när jag väl hade tid att ringa så var deras telefontid slut. Skrikandes Andra migränanfallet nu på samma vecka. Skulle vilja komma in tidigare så de kan kolla upp mitt järnvärde. Nu får jag vackert vänta tills iallafall på måndag innan jag kan ringa. 

Ursäkta mitt gnällinlägg haha, men blir såååå frustrerad på att jämt ha huvudvärk!  
    Ett tips... jag hade så i somras, dvs innan jag blev gravid med migrän typ alltid. Fick en förebyggande medicin som heter Sandomigrin, den kan man utan problem ta under graviditet och jag har inte haft *peppar peppar* ett enda anfall sedan jag började med dom
  • bevingad

Ni har väl inte missat att det finns en f-book grupp? Den är helt hemlig så ingen mer än medlemmarna kan ens se att gruppen existerar... ett mysigt gäng tjejer är vi där!! Skriv här så ordnar vi medlemskap, man kan inte hitta gruppen genom sökning.

Svar på tråden Juli bebis 2012