Juli bebis 2012
Jag längtar efter sparkar och åtminstone liiite mage så det känns verkligt snart. Egentligen känner jag att jag vill ta tester varje morgon för att se att det faktiskt finns något där.
Jag längtar efter sparkar och åtminstone liiite mage så det känns verkligt snart. Egentligen känner jag att jag vill ta tester varje morgon för att se att det faktiskt finns något där.
Blää vad jag mår illa! Nu börjas det..
Gud vilken spärrballong till mage jag fick igår när jag åt vindruvor. Har aldrig haft särskilda problem med magen förut och tyckte att det är säkert nyttigt med lite vindruvor (istället för en massa ost och kex), men jäklar vad uppblåst jag blev.
Vilken typ av fibrer ska man äta så man slipper bli uppblåst. Någon som har bra förslag?
Nyss kommit hem från ett besök på akuten.
I morse blödde jag mycket (i mina ögon iaf) och det kom levrat blod. Vart livrädd och drog naturligtvis direkt slutsatsen att jag fått missfall. Gud vad jag grät..
Grinat halva dagen och vågade inte ringa in till sjukvårdsrådgivningen, men tog till slut mod till mig och eftersom jag är Rh-negativ så måste jag få en spruta vid missfall så de lät mig komma in.
Väl där fick jag göra ett vul, och där inne fanns en liten krabat som gjorde volter och hade ett mycket välfungerande hjärta som slog och jag kunde nästan gråta av glädje..
Vilken jäkla dag..