Inlägg från: smulan12 |Visa alla inlägg
  • smulan12

Juli bebis 2012

Hej alla.
    Gud så trist att läsa om alla blödningar.. Hoppas på det bästa för er!.
    Själv har jag haft det ganska lugnt idag men hade fruktansvärt ont i ryggen igår när jag körde bil.
    I morgon ska jag träffa BM för första hälsosamtal, vilket ska bli kul.

Gasig och trög vet jag inte om jag blivit mer direkt, men rapar gör jag nästan konstant och det bubblar  magen. :)

Håller tummarna för er alla! {#emotions_dlg.flower}

• smulan12

GOOD MOORGON!
    Jaha. Här sitter jag. Tungan ute
    Har varit vaken sen 06 och gav upp hoppet om att somna igen efter en timmes försök. Jag som ALDRIG varit en morgon människa, snarare tvärt om... Så nu sitter jag här, klarvaken i mörkret.och väntar på att gubben och alla ni här ska vakna så jag har något att göra sen Tungan ute

• smulan12

Gudarna ska veta att det inte är så lätt att vara gravid. Och värre kommer det bli.Tungan ute
    Vi har är i v.6 (5+3) och vi har berättat för de allra närmaste redan vilket känns himla skönt..

• smulan12
    Bees knees skrev 2011-11-09 09:45:13 följande:
    Nämen! det har hänt mig med!
    jag brukar adrig vakna självmant tidigt på morgonen och kan ALLTID somna om, men hela veckan har jag vaknat tidigt!
    vaknade 02.00 i natt och ville att det skulle vara morgon.
    Haha ja det är hopplöst.Tungan ute Har vaknat 2-3ggr varje natt i 1.5vecka men har alltid kunnat somna om. men nu senaste dagarna har jag vaknat runt 5-6 och haft svårt men sen har det gått efter en stund. Men inte idag...Tungan uteLustigt hur kroppen kan ändra sig.Glad
  • smulan12
    Mysmamma70 skrev 2011-11-09 14:13:43 följande:
    Jag fick en ganska liten blödning med klumpar inga smärtor. Började i söndags, v 5+1. Åkte till KK akut på måndagen och blev hemskickad utan undersökning.

Ringde idag och överdrev mina besvär, fick komma in och träffade en mycket mer sympatisk BM.

Det visade sig vara ett tidigt MF.

Nu har vi haft många MF i denna tråd så kvoten borde vara fylld. Lämnar er och önskar er lycka till med era julibebisar
    Vad tråkigt o höra.Rynkar på näsan stor kram på dej! {#emotions_dlg.flower}
  • smulan12

Har nyss kommit hem från hälsomöte hos BM och fått lite information och så. Inskrivning den 5/12 då jag är i v.9. hoppas tiden går fort nu.Glad

• smulan12

Så ledsen för eran skull Ella och Cissi.. Tänker på er och skickar stora kramar.. {#emotions_dlg.flower}

Kika gärna i min blogg :)
  • smulan12
    Ella Jade skrev 2011-11-10 19:03:12 följande:
    Jo möjligheten finns att bebisen mår bra men är mindre än vi tror, felberäknat bara. Visst känner ja mig lite gladare idag men vågar inte hoppas på de för atr bli besviken igen.. Men svårt o låta bli! Ska döpa ungen till MIRAKEL om den ploppar ut ändå i juli :D
    Håller tummar och tår för dig Ella..! Skriv så mkt du vill. Vi finns här och stöttar när det behövs.!
    Stor kram {#emotions_dlg.flower}
  • smulan12

Hur har det gått för er rökare förresten? Om vi nu har några sådana här. Har ni lyckats sluta eller skurit ner eller hur har det gått? Själv ar jag flera gånger försökt sluta innan men det har inte gått så bra. Fram tills nu. Va inga större problem att sluta när väl Pluset var på stickan.Glad *stolt*

• smulan12
    Tolle83 skrev 2011-11-10 20:16:41 följande:
    Smulan 12
    Jag slutade röka redan i somras.
    En kollega fick bröstcancer och då fick ja mej en tanke. Jag "VÄLJER" att få cancer, men hon som inte röker fick cancer utan att "välja".

Slutade jag bara pang bom efter 14 års rökande.
    *stolt och klappar mej på axeln*
    Grattis! Mycket starkt jobbat..Glad Hur har det gått för din stackars kollega?
Svar på tråden Juli bebis 2012