Inlägg från: nilepile89 |Visa alla inlägg
  • nilepile89

E det någon mer som har sån jobbig nästäppa växlar mellan täppt och snuvig tappar smaken varje dag och blod när man snyter sig uuuh. Annars känner jag fortfarande bara ömma bröst och molvärk går in i v 18 imorrn. :)

• nilepile89

À nej precis detta med att hela tiden vara lite täppt jag kan andas hela tiden bara att jG tappar smaken mitt i gör alltid det när jag blir vrålförkyld annars. Men inte roligt mitt i middagen, speciellt idag när vi hade köpt hämt pasta haha. Men men bara jag får min lill* akrobat så står jag ut med det :)

• nilepile89

Idag välkomnar jag v 18 :) nu e det bara 9 dagar kvar till rul men det känns som en evighet. Att man redan är i v 19 när det görs. Vad roligt att ni har haft lyckade rul :) jag hoppas att de skall kunna se könet men jag får nog inte reda på det står så tydligt att det inte ingår i undersökningen, östra sjukhuset i Göteborg :)

• nilepile89

Snoffsan:) vet vilken du menar jag är fullkomligt kär i den oxå kollar varje gång jag är och handlar så söt :) grön med apor :) Jag bli oxå jättetrött, på att höra hur olika det kan vara, men tror de att man skulle avbryta sin grav eller vad e det frågan om, man älskar ju pyret i magen lik mycket ändå. Det handlar ju om att stilla sin nyfikenhet eller att det blir lätt åh tänka inköp och namn :)

• nilepile89

Hej alla grattis till era lyckade rul :) idag är man i 18+1 och imorrn är det rul spännande men jättenervös. :)

Svar på tråden Juli bebis 2012