Inlägg från: nilepile89 |Visa alla inlägg
  • nilepile89

Juli bebis 2012

Åh va romantiskt :) Eken :). Vilken lyckost. Ja la puta Madre kan jag verkligen rekommendera jag med så fin miljö inrett som en gammal bordell. God mat . Min gubbe är nog den mest oromantiska i hela världen. Händer aldrig någonting. :/

• nilepile89

Jo då visst han har andra bra sidor , men han är en jädra latmask. Men ibland så får han ryck. Men världens snällaste är han allt. Och jag vet att han älskar mig för det säger han ofta. Men jag är la inte perfekt kg heller :) Nu tittar vi på Eurovision får la se vem som vinner. :) lillen är igång i magen iaf hela showen haha. Om en halvtimme går man in i v 32 underbart ytterligare ett steg närmare

• nilepile89

Nu börjar den sista veckan på jobbet på väldigt länge :) tisdag, onsdag, torsdag sedan går man på graviditetspenning. Underbart underbart :) . Som jag längtat. V32 sedan igår tiden går fort nu :)

• nilepile89

Ella bella hur fick du tag i pampers boxen?? Jag hämtade ut en från banyprofssen trodde det var från pampers eftersom de är huvudsponsor. För googlar man Babybox pampers kommer bara den upp som man kan hämta från baby proffsen eller barnens hus.

• nilepile89

Heja heja, snart är ni klara :) snart kommer era små :). Jag är i v 32. Idag jobbar jag sista dagen innan jag går på gravid penning underbart :) känns så skönt. Äntligen

• nilepile89

Ja då vart det fredag :) idag blir det studentfirande för min svärmors grabb. :) tänk att det var 4 år sedan man själv sprang ut :) men men mycket man hunnit med sen dess ändå. Hoppas ni andra får en väldig skön helg tjejer :)

• nilepile89

Mina appar stämmer tror jag har bf på en söndag, de byter vecka varje söndag. :)
    imorrn blir det bm får se vad hon säger

• nilepile89

Haha va snurrigt det blir med allt detta :) man får väl hoppas bara att den lille kommer. Inte alltför långt efter bf . :)

• nilepile89

Vart hos bm höjt undertryck 110/80 det kan bero på att jag samlar vätska tydligen. Sf var på 34 cm nu i v 33.

Svar på tråden Juli bebis 2012