Inlägg från: nilepile89 |Visa alla inlägg
  • nilepile89

Juli bebis 2012

Hoppas ni alla mår bra :) idag är det 100 dagar kvar imorrn blir det 2 siffrigt :) Idag kom äntligen svaret jag fick hel graviditetspenning känns så skönt :) maj ut sedan slipper jag gå till jobbet , slipper känna mig som en belastning.

• nilepile89

Minnamarie håller tummarna för att han skall växa till sig och bli en stor liten kille :) styrkekramar till dig och din familj

• nilepile89

Hoppas ni alla mår bra :) nu är det snart maj tiden går fort :) välkomnar v 28 idag med öppna armar.

• nilepile89

Nu har vi äntligen fått köpt oss en riktig familje bil igen :) nu behövs det ju babyskyddet då. Men vilken lättnad att äntligen va med kombi igen. Nu behöver jag köpa småsaker som tvättlappar olja salva. Och kläder såklart :) hur ser det it med era shoppingar??

• nilepile89

Vart hos bm nu :) blodtryck 110/70 så det var okej :) blodsockret 5,7 och sf måttet 29 :). Växer på gör den lille längtar så mycket

• nilepile89

Nej va hemskt anjiali man blir så jävla förbannad på sånt. Hoppas det går bra oftast gör det ju detta. Men man blir ju ändå så orolig och vansinnig. Rädd, det hjälper inte till att vara gravid heller när känslorna styr mycket. Det är likadant på mitt jobb när folk slänger nålarna runt om öppningen till behållaren istället för att ta den och slänga i hålet. Förstår inte folk vilken skada det kan göra. Fy fan

• nilepile89

Hoppas ni får en trevlig helg tjejer :) själv skall man spendera helgen här på jobbet. Kvällsturer idag och söndag. Men men detta är antagligen sista helgen jag jobbar på lääääänge :)

• nilepile89

Välkommen fyrklöver81. :)

Igår när jag var inne och handlade i mataffären så fick jagså obehagligt att det ilade till i underlivet en bra stund ungefär som mina mensvärkar när de är som värst, undrar om detta kan ha varit en förvärk?
    Försvann sedan men har lite sånt ibland på kvällen när man ligger i sängen. Inte varje dag men man blir ju nervös eftersom jag hade sådant vid mensvärk innan så.

Man vet ju inget alls hur det känns eller skall kännas när det är första barnet... :S :).

Förövrigt känner man av sammandragningar emellanåt nu , när jag är på jobbet. Jobbar inom äldrevården så det är ju en del tunga lyft. Men de gör inte ont eller så och de går över snabbt.       

Men det känns så skönt iaf att det bara är denna veckan kvar nästa och halva veckan därpå sammanlagt 9 arbetsdagar. Sedan blir det vila för hela slanten :).

Hoppas ni andra mår bra ? :)      

• nilepile89
    Bragdoll skrev 2012-05-16 16:41:52 följande:
    Goddagens.
    När hade ni tänkt börja packa BB-väskorna?
    Jag försöker hitta anledningar till att packa den hela tiden, men det känns verkligen löjligt tidigt

Så när hade ni tänkt? 
    Ja det tänker jag på jätteofta, men jag kommer inte heller på när det är en bra tidpunkt. Men 1 månad innan kanske..
    Hoppas någon mer svarar :) 
Svar på tråden Juli bebis 2012