Juli bebis 2012
Nä, jag betalar ingenting. Är precis som vanlig mödravård antar jag bara att kliniken är privat. Men jag föder på vanliga bb som vanligt. : )
Nä, jag betalar ingenting. Är precis som vanlig mödravård antar jag bara att kliniken är privat. Men jag föder på vanliga bb som vanligt. : )
Anledningen till att jag kontaktade som var att det var så jättelång väntetid på inskrivningen på vanliga MVC i början av graviditeten och att min storasyster gick där när hon var gravid.
Välkommen! Jag ska hämta min box från Apoteksgruppen idag tänkte jag : )
En liten BM- rapport. Blodtryck 130/80, hjärtljud 140, SF 34, bebis är nu fixerad och redo : ) Känns som det börjar närma sig : ) Tog en sväng på stan och handlade två klänningar, ett par skor, ett par örhängen till mig och två pyamaser till bebben : )
Jag har köpt en hel del på hennes faktiskt, tycker man får bra saker för de pengarna man betalar.
[quote=65159169][quote-nick]FruSandra skrev 2012-05-31 21:20:26 följande:[/quote-nick]Usch idag har ja haft sammandragningar konstant! En som vara i ca 1,5 h!! Min puls slår superhårt när ja får sammandragningar, så ja blir alldeles yr.. Nån mer som har så?[/quote Då kanske jag har sammandragningar till och från ändå! Vet ju inte hur det känns men några gånger om dagen och oftare på senaste tiden så blir jag helt varm, pulsen går upp och jag känner den i huvudet liksom och det känns lite speciellt i magen. Kanske är det då! : )
Ja, det stämmer! Det var en tygpåse som det stod babybag på! : )
Igår fick jag ringa förlossningen : ) Jag kan få som ögonmigrän ibland i vanliga fall, typ någon gång om året. Det är som att en del av synfältet försvinner och det blir som ett skimmer för ögat. I vanliga fall är det inget att göra, bara lägga sig och vila och hoppas på att det inte går över i världens huvudvärk. Men nu eftersom mitt blodtryck har varit som det har varit så blev jag ju lite fundersam på hur jag ska veta om det är vanlig ögonmigrän eller om det är synförändringar pga havandeskapsförgiftning. Men jag pratade med dom och eftersom både protein och blodtryck var bra vid sista kollen och att jag hade haft det förut med samma symtom, så skulle vi avvakta. Men de var jättegulliga och trevliga och ville att jag skulle ringa tillbaka till dom även om det hade försvunnit efter en timme. Jag ringde faktiskt till sjukvårdsrådgivningen först men de sa direkt att jag får kontakta förlossningen istället då jag var så gången. : )
Välkomnar v 36 idag! 35+0 : )
Jag vet inte om jag har sammandragningar, vet inte hur de känns. Men ibland tror jag att jag har det : )