Inlägg från: EllaBella02 |Visa alla inlägg
  • EllaBella02

Juli bebis 2012

[quote=65189357][quote-nick]FruSandra skrev 2012-06-03 10:20:39 följande:[/quote-nick]Välkomnar v 36 idag :) 34 dagar kvar till bf[/ Enl mina appar går jag också in i v 36 idag, men har 35 dagar kvar till BF. : ) vi pratade ju om det hör när du frågade om det förra gången : )

• EllaBella02

Skönt! Vi har idag ställt iordning lite. Sängen är uppe, och vi satte upp rullgardiner och ny lampa, skönt att lite är gjort i alla fall. Vi har vagn och babtskydd klart sedan innan, men skötbord och så är inte inhandlat än. Är i v 36 idag. Men när tycker ni att man ska bädda iordning säng, tvätta alla kläder och packa väskan och så?

• EllaBella02

Lider med er som har det jobbigt med järnvärden och annat : ( Hoppas ni får hjälp med det så man kan fungera! Jag märker av illamående när bebis bökar som mest, då känns det som om jag mår illa faktiskt.

• EllaBella02

Min BM sa att man får ilningar när bebis tränger längre ner i bäckenet och fixerar sig. Jag har också haft liknande känsla.

• EllaBella02

Idag har jag varit på konsultation hos en narkosläkare inför förlossningen. Jag har haft problem med en disk i ryggen och min BM ville att vi skulle titta på innan om det skulle ställa till några problem om jag vill ha epidural. Men enl honom så såg allt okej ut. Så epidural ska inte vara några problem om jag vill ha det.

Svar på tråden Juli bebis 2012