Inlägg från: EllaBella02 |Visa alla inlägg
  • EllaBella02

Juli bebis 2012

Hur har det gått Jämtland?! I ljumskarna har jag som ondast och har haft ett tag faktiskt. Men det är bara för oss att hänga i! Inte många veckor kvar nu och snart börjar nog det födas lite bebisar i den här tråden : )

• EllaBella02

Okej, få håller vi tummarna att bebis stannar några veckor till så du hinner fixa och trixa lite till : )

• EllaBella02

Jag kan inte vara utan mina stödstrumpor. Har haft dom sen v 20 typ. Varje dag utom en, och den dagen trodde jag mina fötter skulle spricka : )

• EllaBella02

Jag har heller inte fått mina! : ( Hoppas de kommer imorgon sp man kan shoppa lite extra i helgen : )

• EllaBella02

Måste vara sjukt jobbigt att vara så rädd. Det enda jag kan tipsa om är att försöka släppa det och bara ta en halvtimme, timme, minut eller sekund i taget. Det som har hänt har hänt, och vi kan inte ändra det, och det lever endast i ditt minne och dina tankar. Framtiden kan vi inte veta någonting om än, så försök om det går att vara här i nuet och låta oron vila. Allt går kanske helt utan problem, och då har du slösat massor med viktig energi. Håller tummarna att allt går jättebra!

Svar på tråden Juli bebis 2012