Inlägg från: EllaBella02 |Visa alla inlägg
  • EllaBella02

Juli bebis 2012

Det där med ögat har jag också haft. Det är som du säger bara ena ögat. Det har gått över efter någon dag, och jag tänker att det kanske beror på att man är torr i ögat eller nåt. Man kan ju prova att använda ögondroppar och se om det hjälper.

• EllaBella02

Spännande! Blir 4:e bebisen i tråden snart då? Tror att en fått tvillingar sedan tidigarevoch en till har fått sin tror jag : ) Vi borde snart göra en födelselista : )

• EllaBella02

Ja, jag är vaken i alla fall : ) Somnade efter fotbollen, och vaknade nu. Hoppas jag kan somna om inom kort :) Annars är det tur att Discovery finns, även att det just nu handlar om vapen : )

• EllaBella02
    HannaVirrpanna skrev 2012-06-17 09:08:46 följande:
    Åh! Jag skulle bara vilja ge er med jobbiga förhållanden en stooor kram och sen skicka era män på en kurs hos min sambo... Han gör såklart inte allt rätt han heller, men det beror ju på vad jag har för bild och i vissa lägen är väl den bilden lite väl hög. Det är jag väl medveten om. Men jag har aldrig träffat någon som har lika sunda värderingar och lika stort intellekt som honom... Inte direkt bilden man har av en fotbollsspelare kanske... :) Jag är väldigt nyfiken på er alla... Kan vi inte göra en lista här där alla får berätta om sig själv lite... Ålder: Tillsammans med pappan till barnet? Jobbar med/ pluggar till/ arbetslös: Bor: Barn sedan tidigare: Drömmer om: Intressen: Fyll i med mer frågor om ni kommer på nått! Är det någon som vill? Man får även passa om det är någon känslig fråga!

Ålder: 32, Är tillsammans med pappan till barnet, Jobbar på en larmcentral, Bor i Linköping, Inga barn sedan tidigare, Drömmer om bebisen : ) Intressen, hållt på med hästar hela mitt liv fram tills dess att jag blev gravid, så nu vet jag inte : ) Har inte kvar hästen längre.
  • EllaBella02

Någon mer än jag som tycker det börjar bli väldigt tugnt? Känns som det går snabbt nu att man blir mer och mer trött och otymplig. Men det är bara att hänga i. : )

• EllaBella02

En liten Blodtrycksrapport igen då. Första trycket idag var 145/100! Mitt högsta någonsin, inte kul. Men efter vila gick det ner till 120/75 vilket är bra. Proteinet i urinen hade gått ner från +2 till +1 och allt detta sammantaget tyder ju på att det inte är HF. Men ska tillbaka på torsdag igen. Hang in there brudar. : )

• EllaBella02

Jag vet faktiskt inte hur de tänker om det. Vet inte om de räknar tiden jag sitter i väntrummet först som vila, för är det inte bra då så får jag lägga mig ner i typ 5-10 min, sen tar de ett nytt när jag ligger kvar för de säger att de vill se att det går ner, och det har det gjort under hela tiden. Sp jag vet faktiskt inte varför jag inte kan få vila direkt.

Svar på tråden Juli bebis 2012