HannaVirrpanna skrev 2012-06-17 09:08:46 följande:
Åh! Jag skulle bara vilja ge er med jobbiga förhållanden en stooor kram och sen skicka era män på en kurs hos min sambo... Han gör såklart inte allt rätt han heller, men det beror ju på vad jag har för bild och i vissa lägen är väl den bilden lite väl hög. Det är jag väl medveten om. Men jag har aldrig träffat någon som har lika sunda värderingar och lika stort intellekt som honom... Inte direkt bilden man har av en fotbollsspelare kanske... :) Jag är väldigt nyfiken på er alla... Kan vi inte göra en lista här där alla får berätta om sig själv lite... Ålder: Tillsammans med pappan till barnet? Jobbar med/ pluggar till/ arbetslös: Bor: Barn sedan tidigare: Drömmer om: Intressen: Fyll i med mer frågor om ni kommer på nått! Är det någon som vill? Man får även passa om det är någon känslig fråga!
Ålder: 32, Är tillsammans med pappan till barnet, Jobbar på en larmcentral, Bor i Linköping, Inga barn sedan tidigare, Drömmer om bebisen : ) Intressen, hållt på med hästar hela mitt liv fram tills dess att jag blev gravid, så nu vet jag inte : ) Har inte kvar hästen längre.