Inlägg från: EllaBella02 |Visa alla inlägg
  • EllaBella02

Juli bebis 2012

Nu är jag helt slut : ) Har varit och shoppat det sista jag skulle köpa innan i klädesväg. Nu har jag bara lite småsaker kvar som inte är hela världen om man inte hinner innan. Nu ska bara kläderna tvättas också : )

• EllaBella02

Jag vill med ha hallonbladste! Undra om det finns i vanliga hälsokostbutiker, och inte bara på nätet.

• EllaBella02

Usch va hemskt! Massa styrkekramar till dig. Mitt i all sorg så finns det ett nytt litet liv som kommer hjälpa dig igenom all sorg.

• EllaBella02

Nu har jag köpt allting till min BB-väska tror jag. Köpte amningsskydd, en vetekudde och hallonbladste idag så nu tror jag att allt det viktigaste är färdigt : )

• EllaBella02

Jag kommer inte heller att skriva något brev. Sambon vet vad jag vill och jag hoppas att kunna kommunicera med barnmorskan. Däremot så skrev min BM ner några punkter i min journal. Hon kallade det för sammanfattning om graviditeten och lite smått hur jag vill ha förlossningen. Jag sa att jag ville försöka vara hemma så länge som möjligt och försöka klara mig utan epidural. Till någonting helt annat! Jag har blivit mycket ner svullen i fötter och händer de senaste dagarna. Någon mer sim känner det i slutet? Är i v 37 nu

• EllaBella02

En liten BM-rapport. Blodtryck första 140/90, sf 35, nästan 36 sa hon, hjärtljud 145, efter vila va blodtrycket 120/70. Däremot hade jag +2 på urinen idag, så jag ska tillbaka på måndag för blodtryck och urinprov. Är i v 37 nu. Hämtade även boxen från Apoteksgruppen. Var lite bra saker i den. framför allt nappar för då slipper vi köpa det direkt : ) var två stycken i : )

• EllaBella02

Jag har sjukt ont på baksidan av mitt högerben. Det drar och det är som att muskeln blivit för kort. I och för sig har jag haft problem med det innan med nu kan jag inte stretcha ut den igen. Sen mina ljumskar är en egen historia : ) Har jättesvårt att göra rörelser för man liksom bresar på benen. Blir bara värre faktiskt : ) Men jag tänker det finns säkert dom sin har det värre så jag ska försöka att inte klaga. Krya på er till er som mår dåligt av olika anledningar!

Svar på tråden Juli bebis 2012