Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

I magen är det väldigt lugnt idag :-/... Nu skall jag hem och lägga mig för att se om det kommer igång med lite buffar.
    Barnen har badat hela dagen idag och imorgon drar vi till havet medans mannen jobbar.
    Torsdag blir också utflykt och fredag fest i byn. Så barn hinner jag inte föda nu. Vore skönt att hinna ta ett dopp i havet också. Har bara badat i bassängen.
    Tycker inte att hallontet har gjort nått ännu. Klart jag har bara druckit en kopp igår och en idag.

• anjiali

Hur mycket dricker du frusandra.

Med första barnet såg jag aldrig nån slempropp och det började med vattenavgång. Med tvåan kom den en eller två dagar innan, minns inte exakt. Den förlossningen började med värkar.
    Tycker det är lite slemmigt ibland när jag torkar men vet inte om det är flytningar.

• anjiali

Fullmåne inatt då !!! Lycka till och hoppas på bebisar. Jag räknar med att jag och magen hänger kvar här ett tag till.

• anjiali

Tekla: bebisen satte fart igår när jag tillslut satte mig ber för att vila. Kändes sim den lilla försökte gräva sig ut .

Ja fullmånen verkar inte gjort så mycket nytta. Kissat som en häst inatt och sovit dåligt. Det var allt. En sammandragning när jag skulle vända på mig i sängen.

Sandra: hoppas det är på g och inte latensfasen. Håller tummen !!!!

Idag blir det havet med barnen. Hade varit kul med vuxet sällskap. Men det är väl till att vänja sig nu när föräldraledigheten börjar. 12 dagar kvar enligt ul. Det är bäst att följa det datumet och inte ägglossningen.

Visst är det många som fått tidigare ??? Oddsen för oss som är kvar är Inge vidare :p

• anjiali

Miss murrig: bra kämpat . Synd att det inte funkade.

Min strategi är att vara upptagen. Jag hinner inte föda barn nu :p. Idag har jag även sett till att ha en plan för söndagen. Om vädret tilllåter drar vi till skara sommarland. Skulle åkt för några veckor sedan men det spö regnade.
    Nu packar vi ihop oss å drar till havet

• anjiali

Stort grattis Sandra .

Lustigt det där med väntan på bebis. Jag känner mig löjligt övertygad om att det inte kommer någon bebis. På allvar.
    Men förstår ändå att det gör det ju förr eller senare.

• anjiali

Missmurrig : då lär det inte dröja allt för mycket innan du har bebis !!!

Jag har bokat upp mig rejält men bilen är hel. Det kanske är därför det inte funkar.

• anjiali

Chess07 : spännande ! När är bf ???

Är det inte många sim fått före bf och många vattenavgångar ???

• anjiali

Momster: skönt att allt såg bra ut tillslut.

Har haft huvudvärk hela natten, kissar hela tiden och sovit fruktansvärt dåligt. Känns halvkul att åka på utflykt med denna huvudvärk . Hoppas det släpper vid frukost. Imorgon skall jag vara hemma och ta det lugnt. Ser fram emot det . Är så less på att vara själv med barnen hela tiden. Dom bråkade hela dagen igår och stora tjejen var så otrevlig och respektlös flera gånger. Tillslut blev jag så förbannad så jag skrek hysteriskt . Hade god lust att slänga ut båda ungarna ur bilen och köra där ifrån. Sen var dom som ljus resten av kvällen och ångerfulla.
    Pust !!! Undra hur denna dagen blir.

• anjiali

Japp gaser jajjemen !!! Sopor eller nått ruttet :-/.... Mysigt värre. Får ont i magen när jag äter också så det kanske är nått vajsing i kistan.
    Får absolut inte nysa eller hosta då kissar jag ner mig.
    Svullen !!!
    Konstan matfläckar på magen !!!!
    Dubbelhaka, bröst sen mage. De tre "fina" valkarna.
    Celluliter över den dubbelt så stora baken och låren.
    Fattar inte att mannen ens går med på färdknäppar :-/ kärleken är mycket blind.

Svar på tråden Juli bebis 2012