Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

Lycka till eken och grankotten.

Vermillon: Phu... Fattar att det känns jobbigt . Inte annat än att jag också får kalla fötter ibland och undrar vad fan jag gett mig in på.

Engla: ååå spännande. Hur går det ??? Hoppas hoppas !!!

• anjiali

Idag är jag sååå less. Började redan igår.
    Har städat, druckit te, promenerat, rullat bröstvårtor och en rejäl färdknäpp.
    Till vilken jävla nytta ????
    Nu ger jag upp, kroppen är inte redo uppenbart. Å även om mina andra barn föddes i denna vecka så är jag säker på att denna trea kommer jävlas. Ingen risk att jag vill ha en fyra.

Jag var orolig för att bli gravid denna gången tycker det är jätte jobbigt med kroppen. Mår Inge vidare nu . Ont överallt, tjock som fan och kan inte röra på mig......

• anjiali

Förlåt engla:, glömde svara ju....
    Vid blod skall du ringa. Vid slemblod tror jag inte det är någon fara men ring ändå och prata med dom.
    Jag skulle inte drukigt mera te.

• anjiali

Charlottentott: min bf enligt ul är 16:e men enligt äl som jag har stenkoll på fanns bara ett tillfälle att bli gravid är den 12:e. men kanske embryot vandrar på villovägar några dagar ???

Inte bf ännu men trots detta har kommentarerna haglat bra länge nu .
    Mannen är hemma idag. Det är åtminstone nått bra.

Statistik om bf vågar jag inte tro på alls. Tycker jag borde ha någon känning i så fall. Det där med blixt från klarblå himmel ??? Troligen kommer det inte ske.
    Fy vad negativ jag är !!!! Sorry alla.

• anjiali

Snoffsan : ger ju lite hopp att det kan starta då om det gjorde det för dig utan förvarning.

Vi är allt ett litet tappert gäng kvar med våra krämpor. Skönt att ni finns och att man får lov att gnälla.
    Varit på badhuset med familjen idag och sen bm.
    Alla värden var bra. Inget nytt där. Tips när man är orolig över fosterrörrlser är att man skall ligga på vänster sida och koncentrera sig på fosterrörrlser. Man skall känna 10 st eller mera annars ringa in för att prata med dom.

Hon gjorde även en koll av tappen. Den var halverad och precis som trolla var den en tratt. Yttre munnen var öppen två cm och inre munnen en cm. Hon kände huvud och hår och försökte reta tappen lite genom att dra i den. Hon gjorde INTE hinnsvepning därför hon var själv på mottagningen och var rädd för att sätta fart något där :-/.... Va fasen ! Det hade ju varit super om det blev lite fart.
    Ny tid på tisdag.
    Nu måste jag ju fråga den dummaste fråga :-/. Detta betyder väll att slemmisen är borta ??? Behöver inte leta efter den längre ????

• anjiali

Alemonia : spännande läsning . Det verkar ju gått jätte bra !

Trolla: fasen jag hade hoppats att du fött nu. Fick ju också diagnosen tratt livmodertapp. Ja ja vi fortsätter vänta.
    Försöker att vila iform. Dans på tv ikväll och god mat. Kanske en liten färdknäpp och massasge.

• anjiali

Känns att bm varit och irriterat lite där nere. Men har ju haft dessa förvärkar förr så imorgon är en ny dag själv med barnen.

Kan man själv påverka att förvärkar blir etablerade värkar ????

• anjiali

Eken: stort grattis . Kan ju hoppas vi ses på bb i Borås imorgon fm.

Hanna virrpanna: åter igen får du mig att skratta.
    Jo då här knäppas som aldrig förr. Vad gör man inte för att få ut bebis. Sen blir det nog lugnt ett bra tag så mannen är hel nöjd . Kan ju inte alltid påstå att det är super skönt.
    Ilningarna är väll att bebisen trycker ner mot tappen. Sjunker längre ner eller fixerar sig om bebis inte redan är det. Har också känt en del ilningar.

Svar på tråden Juli bebis 2012