Juli bebis 2012
En liten: oj det gick undan. Tack för att du delar med dig. Hoppas kaoset lägger sig där hemma och stort grattis
.
Undra hur det går för Edvina ????
En liten: oj det gick undan. Tack för att du delar med dig. Hoppas kaoset lägger sig där hemma och stort grattis
.
Undra hur det går för Edvina ????
Hanna virrpanna
tackar för skrattet. Japp känner så igen mig. Skall till kompisarnas pool nu och tror inte att jag vill bjuda på den badchocken . Synd att lämna poolen halvfull när man går ur :p. Å bada får man så länge vattnet inte gått.
Har konkat runt på tjolahölmslott hela dagen i värmen. Svettas, svullnat och har huvudvärk ingen höjdare kanske. Lite yr i bollen men tror det är vätskebrist. Vill inte dricka för mycket eftersom toa besöken inte går att uppfylla så ofta som behövs.
Äntligen hemma från tjolaholm. Traskat runt i värmen och svettats som en gris. Fy fan vad jobbigt det var. Sen glass paus. Sen en tur till espevik strand och sen stuga å hem igen. Hemma laga mat, duscha. Nu sitter jag i soffan å är aptrött. Haft ett par onda sammandragningar men det ger sig säkert bara överansträngd. Hur skulle man orka föda barn nu liksom ???
Nu lämnar jag inte soffan. Hade önskat mig en kateter så jag slapp gå och kissa.
Hur svullen får man bli innan man ringer bm ???
Miss murrig : stort grattis !!!
Inget här heller :-/. Några få sammandragningar som kändes igår kväll sen lugna gatan. Om det inte var att jag inte kan ligga på mage så skulle jag knappt tro jag var gravid när jag ligger här nu.
Inatt samma visa som natten till igår. Svettats som en gris och uppe ofta och kissat. Ingen huvudvärk åtminstone.
Nu är det skönt att det är fredag och idag blir det till att ta det lugnt och äntligen få sällskap av min man i ett par dagar. Haft hela denna vecka planerad med saker och nu kommer helgen utan planer. Inga planer nästa vecka heller mer än bm på onsdag. Pust.
När är det man har bf ??? 40+ 6 eller 41+0???
Down under: vet inte vad jag skall säga mer än att jag önskar att du skall få må bättre och att du kan få hjälp !!! Hoppas du skall få stanna kvar på bb och få vila ett par dagar.
Vet din bm om hur du mår ???
Efter mitt andra barn så gick jag in i väggen ( gillar inte det uttrycket) var deppig men mest av allt jätte arg. Jag tog upp det på inskrivningen med min bm och det finns i mina papper för jag vill att det skall vara ett öppet samtalsämne. Jag vet själv tecken på när det blir för mycket, men med alla hormoner i omlopp så vill jag att vi pratar om det. Nu mår jag bra
. Är bara på min vakt när vardagen drar igång med alla miljoner saker som skall göras och sömnbrist.
39+0 borde vara måndag då
. 3 dagar kvar tills dotter nr ett föddes och 6 dagar kvar till tvåan föddes. Hoppas denna bebis fattar att den har samma gener och kan komma nästa vecka. Mamma har semester nästa vecka och det är ju hon som skall passa barnen. Sen jobbar hon tre veckor igen.,
Smulan 12: fin berättelse och stort grattis igen.
Kommer inte ihåg om du hade känningar innan eller om det bara kom pang bom ???
Hur var det nu igen med värkar ??? Tre värkar på tio minuter ???
Med tvåan var det ingen tvekan då det först var tok ojämna värkar och korta sen sa det bara pang. Men jag borde åkt innan det men för resan in var en enda värk. Fy bubblan. Ettan mins jag att jag klockade men inte vad det skulle vara. Var ju några år sedan
.
Slöat hela dagen idag. Haft sammandragningar, kors i taket. Kanske är gravid trots allt. En del känns ytte pytte.
Men mest är jag trött och mannen också.
Nu skall vi iväg en stund och umgås med vänner. Räknar med att alla små små sammandragningar försvinner när jag inte har tid att känna efter.
Men man får väl vara glad över det lilla.
Miss murrig. Vilken fin bild å vad pigg du ser ut.
Japp som jag trodde. Minsta antydan till sammandragning försvann på musiktävlinge. Klart att vilken bebis skulle våga sig ut i det oljudet ????
Hemmet är så stökigt och jag orkar inte sminka av mig. Bäst att bebis inte kommer nu. Orkar inte plocka i ordning. Skall städa imorgon.