Inlägg från: juliaannaeva |Visa alla inlägg
  • juliaannaeva

Juli bebis 2012

Ja inget pencillin fick vi denna gång eftersom det slår ut magen ännu mer... Känner mig så maktlös när man ser att hon har ont... Ska invänta måndag o har det inte blivit bättre så ska jag åka in igen så hon får pencillin... När vi föög till Teneriffa när hon va 5 månader så hade jag med i handbagaget: blöjor, våtservetter, flaska, ersättning, nässpray,Alvedon, en leksak som hon tyckte om, ett ombyte och snutte nässpray är bra att ge innan man lyfter och landar

• juliaannaeva

Yes!
    Första natten som Tyra sovit i egen säng heeeela natten... Vet inte när se hände sist! Somna 10 i 6 sov till kvart i 7
    Underbart!!

• juliaannaeva

Hoppsan! Fick plus på Stickan i morses! I januari får Tyra ett syskon om allt går vägen! Ska bli så skoj :D
    Tyra får turkisk yoghurt med lite bär i till frukost o smörgås.. Hon vägrar också gröt :-

• juliaannaeva

Tack alla! Känns jätte bra, inatt när tyra krångla så tänkte jag bara eh man vänjer sig... Sova får jag göra när jag blir pensionär ;) lär ju inte bli mer sömn när nästa kommer! ;)

• juliaannaeva

Jag började tyvärr blöda i förr går :/ rätt så mycket så tyvärr var det nog ett missfall. Även om vi inte planerat fler barn just nu så känns de ändå tråkigt att kroppen gör såhär emot en. Menmen det blir när det blir :) vill börja försöka i augusti!

Svar på tråden Juli bebis 2012