Inlägg från: juliaannaeva |Visa alla inlägg
  • juliaannaeva

Juli bebis 2012

Vilken spruta kommer biverkningarna på en vecka senare? Tyra fick vaccin igår o hon har haft jätte hög feber ända sen igår kväll :( natten tills idag var inte rolig!
    Hon har alltid fått hepatit b bara för hennes pappa jobbar i arresten!

Idag var vi på vul och fick se Tyras lillasyster eller lillebror va jätte skönt att se ett tickande hjärta

• juliaannaeva

Jag är i vecka 10 nu ni andra som är gravida vilken vecka är ni i?
    Tyra fick hepatit b bara för hennes pappa jobbar som vakt på anstalter och sitter i arrester...

• juliaannaeva

Åh Gud vilken mardröm! :(

Ja här är också en morgonpigg dam men har varit bättre dem senaste två dagarna... Nu sover hon i alla fall till 7 o men förut de 05.30 typ som gällde,

Åh vet inte vad jag ska göra med Tyra på natten, somnar ca 19 vaknar och är hysterisk ledsen runt 00 o vägrar ligga kvar i sin säng ... O hon är inte jätte lätt att ha i våran Säffle hon snurrar så!

• juliaannaeva

Okej jag är i vecka 10

Åh vad härligt o va utomlands! Vi ska åka till Teneriffa i november, hade tänkt åka i januari men eftersom vi ska ha en liten i mars så får jag inte flyga då!
    Ni som också är gravida, vad ska ni ha för vagn?

• juliaannaeva

Ja den vi villa kostar 10 000 här men bara 5000 i Polen! Vad kostar din i Sverige o vad kostar den i Holland?

• juliaannaeva

Tyra sover 2 gånger, en timma på fm o en timma på em... Sen somnar för natten runt 19, men vaknar också ett par gånger på natten fortfarande o brukar vilja komma över till våran säng runt 03.. Hoppas de ger sig innan bebisen kommer för annars blir de trångt ;)

• juliaannaeva

Är de någon din har något tips... Tyra får välling vid ca 19 i soffan o sen somnar. Lägger in henne i sin säng i sitt rum... Då sover hon ca 1 timme i sin säng. Vaknar sen hysterisk o vägrar ligga kvar... Nöjer sig när hon får ligga i våran säng. Sover då hela natten utan uppvak...

Vill ju inte ha henne i våran säng för ingen sover särskilt bra. Men är de läge att köra någon metod eller är de närhet o trygghet hon vill åt? Vill ju inte neka henne de...

• juliaannaeva

Ja de har jag också hört... Gäller kanske att uthärda några väldigt jobbiga nattningar då. För igår prova jag att ge välling i soffan sen gick in i la henne när hon va vaken o det sluta med att hon ställde sig upp o skrek hysteriskt i ca 5 min sen fick jag nog tog upp henne o lät henne somna i min famn...

Svar på tråden Juli bebis 2012