Inlägg från: EllaBella02 |Visa alla inlägg
  • EllaBella02

Juli bebis 2012

Tekla78 skrev 2012-01-18 22:16:14 följande:
    Någon mer som fått mer intensivt mol i mage/rygg runt v 15-16. Har knappt känt av ont alls tidigare, men nu har jag ont ofta o ganska mycket. Inte så dwt hugger, men jobbigt är det och jag blir orolig. Tänker att det kanske är en vanlig tillväxtperiod?

Håller tummarna jämtlandsstatus!

Sladdis, fick ni veta varför han hade så ont. Det gör nästan lika ont i en själv när de lider Kram
    Jag tycker också att jag har haft mer ont under den här veckan.. v 16.. har googlat massor på det, och ja, det verkar vara ganska vanligt.. men jag håller med dig.. jag tycker man blir orolig av det...
  • EllaBella02
    owner skrev 2012-01-19 17:57:41 följande:
    V 14+4 idag och vi har kollat på ett pyre på både VUL och UL. Ett hjärta som slog och ett litet ben som sprattlade. Dum som jag var trodde jag att det fanns chans att se kön men jag behövde inte ens fråga om det, haha. RUL den 17 februari men hur ska jag kunna vänta tills då! :) Nyfiken som bara den. Men allt såg bra ut så det är ju huvudsaken :)
    Vi har också vårt RUL den 17 Feb! : )
  • EllaBella02
    owner skrev 2012-01-19 19:36:37 följande:
    åh spännande :) då måste vi höras av då när vi har varit :) vart bor du?
    Jag bor i Linköping. : )
  • EllaBella02
    Vicki123 skrev 2012-01-20 18:22:12 följande:
    Vi fick LÅG RISK på Kub testet!!! Jag är så lycklig för det. :) Idag berättade jag på jobbet. Så skönt.
    Grattis till KUBEN! : )
  • EllaBella02
    chess07 skrev 2012-01-20 17:03:07 följande:
    Då har vi oxå vårat RUL! Va spännande! Glad
    Då är vi tre som gör samma dag! : )
  • EllaBella02
    PlurkOchLinda skrev 2012-01-22 14:37:47 följande:
    Bara nyfiken på hur mkt ni har gått upp? Jag har nämligen redan gått upp 7-8 kg och är bara i 15+2, från 52 kg till 59 kg. Allt ligger i princip på magen oxå, så jag kan inte vara hemlig alls, magen är dessutom helt  rund och spänd så jag ser verkligen gravid ut :) Tycker mest bara att det är roligt att det syns så tidigt, men så "rekomenderas" det ju att gå upp 12 kg totalt. känns rätt kört! Har inte varit på ultraljud och har tvillingar i släkten så lite nyfiken är jag om det är en eller två därinne! Någon annan som ökat mkt redan? Jag äter iof en hel del mer än innan, men då åt jag alldeles för lite, så äter väl rätt normalt nu tror jag.
    Har inte vägt mig på ett tag nu, men i v 14 när vi var på UL vägde jag 74 kilo och det betyder att jag redan då gått upp 6 kilo!!!  Hoppas att det har planat ut lite mera nu, tack... Äter inte massor med onyttigheter utan är jag sugen på någonting så äter jag oftast frukt, så jag vet inte varför... 

• EllaBella02
    FruSandra skrev 2012-01-23 09:45:01 följande:
    Idag välkomnar jag v 17 :)
    Jag välkomnar också v 17 idag! : )
  • EllaBella02
    Jamtlandstaus skrev 2012-01-23 15:45:32 följande:
    Idag kom svaret på FVP! Vi väntar en frisk flicka Hjärta  
    Känns som en stoooor tung sten lämnat mina axlar! Skrattande 
    Nu ska jag tillåta mig att vara gravid!
    Berättar för sonen i kväll och i helgen får övriga familjen oxå veta.
    Va roligt att höra!! Grattis!!! : )
  • EllaBella02

Jag är nu i v 17 och jag tycker att trötthet och även en del av illamåendet har kommit tillbaka lite? Tycker att jag mår lite illa på morgonen, och trött som bara fasiken på eftermiddagarna och kvällarna...

Någon mer som känner så? 

• EllaBella02

Jag kanske också kan tänka mig att jag är så trött eftersom jag alltid får gå upp en eller två gånger per natt och kissa också... jag har inte sovit en hel natt sedan Oktober tror jag... : ) 

Svar på tråden Juli bebis 2012