Inlägg från: CattanB |Visa alla inlägg
  • CattanB

Juli bebis 2012

Hej alla! Testet visa negativt. Måste erkänna att jag känner en viss lättnad. Men då jag inte har då stora chanser att ens bli gravid så hade jag ändå blivit ÖVERLYCKLIG om de hade vart positivt. Men de kommer när de kommer...eller inte.

Annakaffekanna - min dotter är oxå född den 10 juli -12. :)

• CattanB

Vi kämpa i två år innan Othiliia, blev gravida men fick missfall och utomkvedhavandeskap :/ och de ledde till massa komplikationer.. Men jag är glad åt den jag har så kvittar egentligen om man får en till eller inte.

• CattanB

Det är så underbart att höra att de går vägen för den som vill ha en liten knodd!
    Hoppas oxå att dem som vill ha får bästa utan komplikationer eller jobbiga försök :)

• CattanB

I morgon ska jag gå och träna för första gången på eget initiativ. Jag gick ner mina gravidkg bara på några veckor efter FL men nu ska jag få upp kondisen och lite muskler :) hoppas motivationen finns kvar och jag tycker de är roligt!

Ottis har haft den där gräsliga hostan, blev orolig för RS-virus, men nu mår hon bra igen :) så snart (torsdag) blir min lilla Donna 6 månader och vi har börjat gå på 6 månaders maten. Nestles havregröt med hallon och banan är en STOR favorit :)

Hoppas ni får en lugn natt och bebisarna sover gott!

• CattanB

För er med vakna bebisar. Jag tipsade en väninna om det här med att inte bebisarna ska sova efter ca 14-15. Hon hade en bebis som vakna 1 gång i timman. Och jag vill bara säga att de funkade för henne med.

Men när hennes bebbe blev för trött när kl va efter 14-15 så lät hon bebbe sova 10 min. En liiiiten powernap liksom.

Resultatet va att bebbe somna lite senare men sov ändå hela natten.
    Väninnan va helt knäckt pga sömnbristen men bara av att få en natt så ser hon redan fräsch ut.

Så ni som har jobbigt och är villiga att försöka gör de i på två kvällar, de kanske hjälper?

Kram på er brudar!

• CattanB

Jag lägger min mellan 19-20 men ibland är hon så trött att hon somnar 18. Sen sover hon hela natten. Då får hon inte sova efter 14-15.

• CattanB

Gjorde ett till gravtest. De va positivt! Så när jag precis har fyllt 25 är jag 2-barns mamma om allt går sin väg. Helt otroligt! Från att inte veta om man kan bli mamma så ska man ni få en till! :) otroligt glad!!!

Svar på tråden Juli bebis 2012