Inlägg från: FruSandra |Visa alla inlägg
  • FruSandra

Juli bebis 2012

Jag går in i v 18 imorn...
    Ja har inte känt bebis sen förra söndagen. Obehagligt!
    Men den har väl bara vridit på sig lite...

• FruSandra

Idag välkommnar jag v 18 :D

Var även hos läkaren idag.. Fick fortsatt sjukskrivning februari ut till en början.... 

• FruSandra

Hej alla! Idag skulle ja egentligen till sjukgymnasten. Men 1,5 h innan ja skulle åka gjorde jag en kaskadspya! De tog aldrig slut. Konstigt! Ja varken har mått illa eller mår illa nu...
    Ja har dessutom bara spytt 2 gånger tidigare pga graviditeten..

Nån mer som fått så? Skulle de va magsjuka så skulle ja ju mått dåligt eller iaf spytt nåt mer..

• FruSandra

Åhh vu ska på rul nästa torsdag.. Ja hoppas vi också får reda på könet! Ja kommer bli så besviken om de inte ser de... :S
    Mest för den praktiska sakens skull.. Vi ska måla om o så vill ja handla typiskt kill/ tjejkläder....

• FruSandra

Åhh herregud vad ni  har varit flitiga under dagen! :D
    Själv har jag varit på SPA hela dagen ;) Min make överraskade mej med de idag. Han tycker så synd om mej och mina fogar, och vet hur trött jag är på att vara sjukskriven... har ju varit de i nu 3 veckor o har sjukskrivning tillen början till sista februari. Men förmodligen blir de förlängt :S

Ser att ni snackat namn :D Vi är inte alls eniga här hemma.. ELler jo, om tjejnamnen.. Då e de Sigrid eller Svea, Esther e också himla fint...
    Men pojknamnen.... Jag vill Vincent eller Hugo, men de vill absolut inte maken. Vi blev eniga om Alfons, men de heter en väldigt nära väns hund.. Dessutom betyder de hallik på danska ;) haha :D Elliot är också fint.. Tror ja... :D      

• FruSandra

Råkade visst skicka iväg utan att vara klar...
    Åhh herregud vad ni  har varit flitiga under dagen! :D Själv har jag varit på SPA hela dagen ;) Min make överraskade mej med de idag. Han tycker så synd om mej och mina fogar, och vet hur trött jag är på att vara sjukskriven... har ju varit de i nu 3 veckor o har sjukskrivning tillen början till sista februari. Men förmodligen blir de förlängt :S
    Ser att ni snackat namn :D Vi är inte alls eniga här hemma.. ELler jo, om tjejnamnen.. Då e de Sigrid eller Svea, Esther e också himla fint... Men pojknamnen.... Jag vill Vincent eller Hugo, men de vill absolut inte maken. Vi blev eniga om Alfons, men de heter en väldigt nära väns hund.. Dessutom betyder de hallik på danska ;) haha :D Elliot är också fint.. Tror ja... :D   
    Maken säger dock inte alls så mycket om namn. Säger jag nåt säger han nej men han kommer aldrig med egna förslag :S 

• FruSandra

På torsdag är de RUL för min del...
    Jag känner mej inte alls glad idag... Känner mej lessed/ deprimerad. Jag ingen ork eller lust till nånting..
    Dock tror jag att de är pga att jag är sjukskriven sen 4 veckor tillbaka, och till en början februari ut.. Min oro att FK inte ska godkänna sjukskrivningen är obeskrivlig!
    Vad gör man då? Om den inte blir godkänd?
    Jag kan ju knappas komma tillbaka till jobbet. Jobbar på förskola 1-5 år dessutom är de en I ur och skur avdelning. Vilket menas med att vi är ute i skogen större delarna av dagen.
    Ska jag stappla omkring där då med världens foglossning och en krycka?   

• FruSandra
    Sladdis skrev 2012-02-07 15:26:19 följande:

Men...... Om du inte får igenom sjukskrivningen tappar jag förtroende för systemet.Skrikandes

Mm men min läkare sa att de är väldigt kinkiga när de gäller gravida och så tidigt...
    En bekant till mej fick avslag båda hennes graviditer trots att hon överklagade båda gångerna...Och de va nyligen...
    Jag fick brev idag så nu ska jag fylla i och sedan skriva ett mer utförligt brev till dom,...  
Svar på tråden Juli bebis 2012