Inlägg från: FruSandra |Visa alla inlägg
  • FruSandra

Juli bebis 2012

Idag känns de bättre. Känner mej inte alls lila deprimerad. Var på bio o middags dejt igår (igen) med maken. Vi såg en gång i Phuket.. Riktigt bra! Va väl de som gjorde mej gladare.. :)
    Fick även brev från fk. Så nu ska jag skriva ett mer noggrant brev till dom. De får inte plats så mycket på deras 2 rader. Prata även med min sjukgymnast idag. Hon skulle skriva ytterligare ett intyg som ja kan skicka med till fk :)
    Imorn 10.30 är de dax för rul... Jeeez ja tyckte ju nyss att ja plussa :) ja är superspänd! Hoppas hoppas hoppas dom ser vad de är :)

• FruSandra

Heeeeej alla! var på mitt fantastiska RUL idag :D tårarna sprutade så hon var tvungen att avbryta för att fråga om de var glädjetårar :D
    Allt såg mycket bra ut och nu vet vi könet :D 
    Är ni intresserade kan ni läsa här vad de är :D http://frusandrasjoberg.blogg.se  Man måste ju promota sin blogg lite får att få felr besökare ;)
    hihi   

• FruSandra
    MIJV skrev 2012-02-11 18:55:39 följande:

Vår som heter Sebastian, ville ha Bastian från oändliga historien, men gubben ville inte det så det blev Sebastian. Men jag kallar honom för Bastian =)

Dottern heter Melina, trodde hon skulle vara en Sandra men det passade inte alls..

Så nu tredjen har vi Alexander, makens val.. om det blir en pojke och Mira om det blir en tjej.. Troligen blir det ett Sandra i mellannamn.. Hoppas bara att namnen passar när bebisen väl kommit ut =)

Sandra e ju fint :D
  • FruSandra

Idag välkomnar jag v 20, andra halvlek :D Woohooo!

Ni  är så sjukt aktiva! Jag orkar inte ens läsa ikapp... Såg att ni diskuterar namn :D För er som inte kikat in på bloggen så har även jag en snopp i magen :D
    Underbart!
    Men vi är långt ifrån eniga om namn. Tjejnamn hade vi mer eller mindre klart.. Då hade de blivit Sigrid eller svea tror ja. Men nu fick de namnen passera :(
    Jag vill ju Hugo eller Vincent, men de vill absolut inte maken.. Vi har även prata lite ytligt om Elliot och Viggo. Vilgot är också fint :)
    De kommer sluta med att ongen får 2 namn :S Den stackaren kommer va alldels förvirrad. :D    

• FruSandra
    Trolla75 skrev 2012-02-14 15:56:06 följande:
    Jättefina färger! men är de inte väldigt små, har hört att barnen växer ur liggdelen väldigt fort?

nää de är inte så små.. de är som city crossen ungefär :)
  • FruSandra
    Bragdoll skrev 2012-02-15 15:43:07 följande:
    Är i vecka 20 och har sån otrolig "mensvärk" så jag tror jag ska gå under. Tror jag får ligga i sängen resten av kvällen om det tänker fortsätta så här. Vart nästan lite orolig där ett tag, bebisen var alldeles stilla och så denna smärta. Men nu har bebbe sparkat omkring ordentligt några gånger.

Längtar tills det är dags för BM.besök så jag kan be om ett foglossningsbälte för det börjar också bli otroligt jobbigt nu. Kan inte minnas all denna smärta från de förra graviditeterna.. jag har nog blivit gammal

Jag köpte mitt bälte hos sjukgymnasten.. Dock använder ja de inte alls så ofta.. Mest om ja vet att ja ska gå mycket.. Men de trycker på så myckaet så jag får ont på f*ttbenet... :S
    Jag har ju även blivit ordinerad en krycka... Känner mej som 78 iställer för 28 :S 
  • FruSandra
    froggyL skrev 2012-02-16 07:54:26 följande:
    FruSandra: köpte? Fick du inte låna. Här i Alingsås får man låna stödbälten gratis och lämna tillbaks efter graviditeten igen....

Jag tror de är beoende vart man går... Jag går på privat BM...
Svar på tråden Juli bebis 2012