Inlägg från: FruSandra |Visa alla inlägg
  • FruSandra

Juli bebis 2012

Bragdoll
    Jag fick samma. Även tidningen va från förra året.. Ja mailade dom om de o som tack för hjälpen fick ja en kupong på 80 kr, en natusancheck och en ny tidning :)

• FruSandra
    Bragdoll skrev 2012-02-19 12:52:14 följande:
    Å, vilka mailade du? Babyproffsen eller de som gör själv boxen? Egentligen spelar det inte så himla stor roll, men det är ju taskig reklam att de ger kuponger och tidningar som gått ut. Ja mitt nummer av tidningen var också från förra året,

Jag mailade de som gjort själva boxen domblev VÄLDIGT tacksamma att jag gjorde de :D

Men hade jag inte varit sjukskriven och haft all tid i världen hade jag aldrig orkat bry mej :S 
  • FruSandra
    Hallonmusen83 skrev 2012-02-21 13:43:26 följande:

Tårarna rann hos läkaren idag , visst har foglossning , och sjukskriven men största chocken är att jag har två bebisar i min mage , alltså TVILLINGAR ♥♥♥
    Rul på torsdag får mera info , är rätt chockad ännu !!!! Men så glad !!

hahahaha nämen ojjj vilken härlig överraskning :D
    Vart hade du varit idag? tänkte eftersom du har rul på torsdag :D

STORT STORT grattis!   
  • FruSandra

Hallonmusen
    Ja känner med dej med foglossning.. Ja fick de redan i v 11, går nu med krycka o hör sjukskriven...
    Inte kul!!

• FruSandra

Maddetj87
    Välkommen :)
    Jag bor i närheten :) jag bor i laxne mellan Mariefred o gnesta :) så ska vi bara handla nåt litet eller typ pizza är
    Mariefred närmast :) 10 min me bil :) vart i Mariefred ska ni flytta?

• FruSandra

Hallå alla!
    Idag klliver jag in i v 22 :D 

Om de är någon som läser min blogg får ni gärnia inboxa mej så får ni användarnamnet och lösen
    jag har akut blivit tvungen att lösenordsskydda den....    

• FruSandra

Vi har också hund. En amstaff.. Visserligen har vi 2 kattkillar också :)
    Men våran hund fullkomligt älskar barn, så ja hoppas hon kommer göra de när babyboy kommer..
    Dick avskyr hon andra hundar då hon blev attackerad av 2 schäfrar och en Labrador för ett par år sen... Men katterna och hon är bästisar och delar på allt :)

Svar på tråden Juli bebis 2012