Juli bebis 2012
Bragdoll
Jag fick samma. Även tidningen va från förra året.. Ja mailade dom om de o som tack för hjälpen fick ja en kupong på 80 kr, en natusancheck och en ny tidning :)
Bragdoll
Jag fick samma. Även tidningen va från förra året.. Ja mailade dom om de o som tack för hjälpen fick ja en kupong på 80 kr, en natusancheck och en ny tidning :)
Tårarna rann hos läkaren idag , visst har foglossning , och sjukskriven men största chocken är att jag har två bebisar i min mage , alltså TVILLINGAR ♥♥♥
Rul på torsdag får mera info , är rätt chockad ännu !!!! Men så glad !!
Hallonmusen
Ja känner med dej med foglossning.. Ja fick de redan i v 11, går nu med krycka o hör sjukskriven...
Inte kul!!
Maddetj87
Välkommen :)
Jag bor i närheten :) jag bor i laxne mellan Mariefred o gnesta :) så ska vi bara handla nåt litet eller typ pizza är
Mariefred närmast :) 10 min me bil :) vart i Mariefred ska ni flytta?
Hallå alla!
Idag klliver jag in i v 22 :D
Om de är någon som läser min blogg får ni gärnia inboxa mej så får ni användarnamnet och lösen
jag har akut blivit tvungen att lösenordsskydda den....
Åhh jag längtar efter att få ligga på min spikmatta!
Man ska ju tydligen undvika den när man är gravid :(
Men men, snart "bara" veckor kvar tills dess......
Välkomnar v 23 idag :)
Vi har också hund. En amstaff.. Visserligen har vi 2 kattkillar också :)
Men våran hund fullkomligt älskar barn, så ja hoppas hon kommer göra de när babyboy kommer..
Dick avskyr hon andra hundar då hon blev attackerad av 2 schäfrar och en Labrador för ett par år sen... Men katterna och hon är bästisar och delar på allt :)