Inlägg från: FruSandra |Visa alla inlägg
  • FruSandra

Juli bebis 2012

Ellabella
    De är absolut ingen fara, Vilgots är också de, och de beror på att dom inte "mjölkar ur" de sista.. I de sista är de ganska
    Mycket näring i så de är därför..
    Men oroa dej inte och skulle ha va dej skulle ja fortsätta amma och strunta i de som börjat med ersättning..
    Ja förstår din tanke och har själv tänkt den. Jag blir jätte stressad av alla som börjat med ersättning, men kommit fram till att de är deras val. Jag har massa mjölk och Vilgot får äta när han vill så han är nöjd. Mätt bebis

• FruSandra

Jag var också supertörstig de första dagarna, är väl de fortfarande och har konstant en flaska vatten med mej bart ja än går...
    Men de är bra! De bidrar till mer mjölkproduktion :)

• FruSandra

Idag har jag och Vilgot varit iväg själva
    För första gången.. Pirrigt och nervöst men ack så bra de gick :)

• FruSandra

Anjialji
    Fisventilerna är super!! (dock fungerar tempen lika bra och är billigare)
    Tänk på bara att inte använda dom för ofta, då kan barnet sluta fisa själv...

• FruSandra

Hera78
    Ja gick hos barnmorskan i Södertälje
    Men på förlossningen hade jag först gunilla, sen efter skiftbytet fick ja en rätt ung tjej som hette Jessica :)
    Superbra!

• FruSandra

Grattis alla nya till alla nya bebisar!

Idag blir Vilgot 4 veckor! Ja tycker att de är skrämmande hur fort tiden går...
    Har fortfarande problem med kisseriet, efter att jag blev tappad. Dom trodde de va UVI, så ja fick penicillin, när ja käkat klart de efter 5 dagar, ringer läkaren o säger att de inte va UVI...
    Borde kanske ta kontakt med gyn..

Igår va vi på Bvc, liten har vuxit SJUKT mycket, han är nu 56,5 cm lång och väger 4240 g. När han föddes va han 49 cm o vägde 3279 g..
    En blivande basket spelare kanske?

• FruSandra

Smulan12
    Jävat har fortfarande ont när ja kissar.. Då känns de lixom som att de är nåt i vägen..
    De gör lixom inte heller att knipa av kisstrålen...

Hur e de för dej?

• FruSandra

Vilgot tackar för gratulationerna :)

Usch idag är ingen bra dag!
    Jag har ont i halsen, förkyld och supertrött! De enda v vill är att snutta snutta snutta.. Han har inte gjort annat och sover superdåligt dag som natt.. O så har de varit de senaste dygnen..
    Varken napp eller pappa duger...

:'(

Svar på tråden Juli bebis 2012