Inlägg från: FruSandra |Visa alla inlägg
  • FruSandra

Juli bebis 2012

Japp idag är ja på 39+0
    Haha ja blir alldeles förvirrad :S

• FruSandra
    Sladdis skrev 2012-07-01 18:43:22 följande:
    Ligger på BB och kollar på en alldeles perfekt CTG-kurva. Har inte känt knodden sen igår så jag blev orolig och ringde. En jättegullig BM tyckte att jag skulle komma upp så vi fick höra honom. Nu har vi varit här i ca 40 min och jag tycker att vi kan gå hem nu men här är det kutym att en läkare tittar med UL innan man går hem när man känt lite rörelser. Dessvärre är läkaren precis nu på akuten så vi har ingen aning om hur länge vi måste sitta här och vänta på henne. Drygt! Fast det var ovärderligt att få komma hit och se att allt är som det ska.

EXAKT så var de för oss igår.. Där va de också viktigt att en läkare tittade med UL innan hemgång.. o hon var på kejsarsnitt, pluss att de blev skiftbyte, så vi fick vänta i 3 h på läkaren..
    Skönt att allt ser bra ut iaf.. De gör förmodligen ULet också :D 
  • FruSandra
    Sladdis skrev 2012-07-01 21:10:14 följande:
    FruSandra: Åh, stackars er att vänta så länge!!! Det blev en timme för oss till slut så det var inte så farligt. Och allt såg bra ut. :) Skönt att de är så snälla och låter oss komma in.

Dom sa när vi va där att de är bra att man uppmärksammar om de blir mindre fosterrörelser... De är ju rätt trångt där inne och risken att nåt händer är ju tyvärr inte alltför liten...
    Maken tyckte väl de var jobbigast att vänta... Men jag såg de som en övning när de väl är dax ^^, 
  • FruSandra

Jag är också kvar... Bf på lördag och mer bitter än någonsin...
    Ja har ingen ork till att vänta.. Men börjar försöka räkna med 2 v övertid...
    Men se är svårt. Speciellt då de är så många som trott att lilleman kommer tidigare :(

Idag är iaf sista besöket till bm innan bf...

Lycka till smulan! Och alla andra.. Jag är GRYMT avis!!!

Svar på tråden Juli bebis 2012