Inlägg från: FruSandra |Visa alla inlägg
  • FruSandra

Juli bebis 2012

Tokar
    På mitt hallonbladste står de att man ska hälla kokande vatten på... :S

• FruSandra

Jag har varit hos bm nu. Sista besöket innan bf...
    Men de gick inte så bra :S hjärtljuden låg till en början på 80!!! Sen när ja vände mej om steg de... Men vi blev skickade till fl för ytterligare ett ctg och ul..
    Men allt såg bra ut..
    Men man blir ju lite nojig...
    Va ju in på fl i lördags för minskad förlossningen.. Men allt såg då också bra ut...

• FruSandra

Tack snälla! Vi blev hemskickade igen.. Denna gång va de bm som va mest orolig.. Ja kände mej rätt lugn eftersom vi kollade i lördags..

• FruSandra

Finafrugan
    Hon på fl sa att de kunde vara så med.. Men efter att bänt mej om steg hjärtljuden så ja vet inte...
    Klart man blev otrolig just då, speciellt när jag såg hennes min. Hon var väldigt orolig.. :S

• FruSandra

Monster
    Vad jag TROR ska man bara sitta på den och typ rulla på höfterna om du förstår vad ja menar...
    Men ja är inte säker..

• FruSandra

Men oj akt!
    Stort grattis! Strongt gjort av dej! Tur du fick assistans :)

O smulan12 vad roligt! Hoppas allt gick bra och att ni alla mår finfint!

• FruSandra

Men oj jäklar vilken historia!! Ja kunde inte låta bli att fälla en tår... :S
    Shit vad fort de hick!

• FruSandra

Stort grattis sladdis!

Inatt har jag märkt skillnaden mellan riktiga förvärkar och sammandragningar..
    Har hela tiden fått svaren att de är samma sak. Och när ja då frågat om "mensvärken" har de sagt att att de är förvärkar.. Och när jag frågat vad de är som syns på CTG så är de sammandragningar..
    Inatt har jag legat med konstant molande mensvörk, har de fortfarande och ibland drar de iväg och gör sjukt ont...
    De är väl ändå förvärkar?? När ska man börja klocka och hur länge??

• FruSandra

MissMurrig
    Tack :)
    De här har hållt i sen 4 i natt vid 6 tiden tog ja Alvedon..
    Nu först har de blivit mildare...

• FruSandra

Tekla78
    De har jag också tänkt.. Att smärttröskeln är olika.. De är de som gör men lite nojig.. Alla säger att man märker när de sätter igång, du kommer inte kunna prata då och bl.a. Bl.a. Bl.a.. Men tänk om de är se ja går och väntar på.. Efter allt man hört.. Ja har ju verkligen ingen aning..

Svar på tråden Juli bebis 2012