God fortsättning!
Vi har 3,5 år emellan Ludvig och Emil, tycker det blev jättebra. Vi började försöka med syskon mycket tidigare, men fick några missfall innan vår guldklimp ville fastna. Ludvig har tagit det bra hittills att bli storebror, men jag hörde om någon som hade samma ålder emellan där det började strula ungefär mellan 6-8 månader då lillebror började kräva mer uppmärksamhet och tid och började kunna röra på sig mer. Annars är det så mycket kärlek mellan bröderna att det är helt underbart att se! De kan ha världens skrattattacker tillsammans, länge, länge :)
Ludvig fyllde 4 år igår. Han har ganska svårt att förstå varför andra får presenter på HANS födelsedag ;) Hursomhelst hade vi 10 pers här hemma. Knytis visserligen, men ändå fullt upp.
Jag slocknade kl 21 tillsammans med Ludvig och fick sovmorgon till 9.30 i morse (med diverse avbrott visserligen). Puh, vad skönt det var att för en gångs skull känna sig utvilad hela dagen! Ska nog gå och lägga mig nu, vem vet, man kanske får sova hela natten för omväxlings skull. Tänk att känna sig utvilad två dagar på raken
Jo, förresten. Såg att några haft trötta bebisar idag. Emil har sovit massor. Han somnade för natten innan kl. 17!