Juli bebis 2012
Anjiali
Frukt med keso :) mumma! Min craving första tiden... :)
Anjiali
Frukt med keso :) mumma! Min craving första tiden... :)
Smulan
Ja finner inga ord. Trana sprutar!
De är sånt som inte får hända!! Ingen ska behöva mista sina barn.
Som att du inte har de tillräckligt nu...
Ta inte på dej nån skuld att Noah mår bra.
Alla mina tankar till dej och din familj!
De var de som hände med min kusin.. Veckan innan bf dog flickan i magen.. Hon har idag 2 friska barn.
Ellabella
Härligt! De gjorde ja i tisdags.. Passa på innan de kom för många barn tillbaka o smittor i grejs... ( jobbar på förskola)
Woohoi! Idag fick ja de första barnbidraget!!
Idag har Vilgot sovit istortsett HELA dagen... Ja förväntar mej en vaken natt...
Lilleman äter vid 21.30~22 tiden sen vaknar han alltid 01.30 och sen 4.30 ( däremellan vaknar ja flera gånger för att se så han andas o dyl). Efter de vaknar har 7, 8 och 9...
Även fast man får sova så är de den sammanhängande sömnen ja saknar...
Ja blir sur på maken när han klagar över att han inte sovit nånting.. Ha! Då ska han vet hur mycket JAG sover...
På vardagarna tar ja nattens blöjbyte eftersom han ska jobba. Men på helgerna får han hjälpa till... Oftast går de bra. Men när Liten vaknar o har ont i magen o gråter, då kan han bara vända på sig o fortsätta sova... De kan ja bli galet irriterad på.. Ok om han vaknar för att han är hungrig, de kan maken inte göra nåt åt...
Imorse var han guld! Han gick upp och städa hela huset Medans vi låg där uppe och försökte somna om :)
Jag hade blivit rosenrasande om han gett ersättning utan min tillåtelse!
Ellabella
Ja ger bara ett bröst i taget.. Han är nöjd så :)
Vilgot sover sen 3 dagar tillbaka i sin egna vagga breve mej... Första matte gjorde de hemskt ont i mammahjärtat.. Men de funkar rätt bra..
Ja byter på natten om de är bajs eller full av kiss vilket de ofta är.. Så 1-2 gånger per natt byter ja... Han kissar mängder.. Men de är tydligen bra, de betyder att an får i sig tillräckligt :)
Hur vet man om man har framfall??
När ja går mycket så känns de som att ja har en tampong som är dåligt insatt...
Nu börjar ja oroa mej för om de kan va framfall?
Nån som vet?
Smulan
Ja har kvar de där med kisseriet o ja läste att man kan få problem med kisseriet om man fått framfall...
:S
Använder ni mössa på era små??
Ja har sett fler som har de när dom ligger i vagn eller blir burna..
Vilgot är som en kamin. O skulle smälta om han hade mössa på sig...