Juli bebis 2012
Tack A! Skönt att det går åt rätt håll för dig!
Tack A! Skönt att det går åt rätt håll för dig!
Tack för dina ord T! Dom värmer !
Grattis Vilgot : )
Min tös har också kommit in i en period när hon vill snutta typ hela tiden. Pappa duger om han bär henne på armen i typ superman- position, magen mot armen och på förmiddagen har hon en längre sovstund på kanske 2 timmar. Sen vill hon snutta och bli buren på eftermiddagen och kvällarna.
Jag har också haft en skrikkväll. Trodde jag skulle få psykbryt. Hon skrek hejdlöst så där så de nästan inte får luft. Efter två timmar typ så öppnade jag ett fönster, ställde mig där och hade henne upprätt mot axeln. Då äntligen somnade hon. Stackars liten.
Men stackars er T! Jag ska verkligen inte klaga när man läser hur ni har det. Styrkekramar
Det är säkert ingen fara, Frugan. De brukar inte bli smittade av mamman fick jag höra : ) Idag är Elise 6 veckor : )
Jag tycker att allt vad föräldrapenning heter är en djungel men du kan räkna ut din föräldrapenning på deras hemsida och beräkna vad du får ut beroende på hur många dagar du tagit.
Jag bytte med till storlek 2 för någon vecka sedan och har idag haft kläder i storlek 62 på för första gången. Dock är dom lite stora : )
Tänker på er som amningen strular för. Hoppas att det löser sig på bästa sätt.! Min bebis vill nästan inte sova på eftermiddagarna alls längre känns det som. På förmiddagarna sover hon som en stock, men sedan efter 14-15 typ så blir det typ powernaps istället. Nu sover hon, men hon har typ varit vaken i 2-3 timmar då. Hon är glad och så, så det är inte det, men bara van att hon sover mera : )