Inlägg från: EllaBella02 |Visa alla inlägg
  • EllaBella02

Det blir oftast att vi ätet i skift här också! Pytte brukar vilja ha lite uppmärksamhet vid den tiden. Stackars lilla, fru S. Hoppas det går över snart. : ( HannaV, jasså! : ) Kul med en bodydouble! Jag använder 62 nu, för en del 56 är för små. Jag har fått hjälpa Pytte och bajsa två dagar i rad. Hon ligger och tar i men inget kommer. Har bara hjälpt henne en gång om dagen. Får hoppas hon kommet igång själv snart igen.

• EllaBella02

Skönt att han är så mycket bättre! : ) nu blir det säkert bara bättre och bättre dag för dag

• EllaBella02

Jag har bara åkt iväg från min bebis en gång och det var mör hon var två veckor och jag skulle till affären. Hon vaknade och gallskrek när jag kom hem så det stackars faderskapet var helt svettig : )

• EllaBella02

Bra jobbat Hanna! Min pytte kräks lite flera gånger om dagen. Oftast i samband med rapningen : )

• EllaBella02

Jag tycker vi gör en deal, att så fort någon skriver någonting med order knip, så måste man göra 10 st knip : ). Jag tänker att jag ska dra in min vajayjay, låter lustigt men det funkar för mig. Tänker typ dra musklerna in mot magen : )

• EllaBella02

Blä för foglossning. Mina är heller inte i sitt vanliga skick ännu. Framför allt när man tar i sidvärtes då känns det i ljumskarna rätt friskt. Och när jag ligger på sidan för länge.

• EllaBella02

Jag använder också mycket puder i alla veck och så. Väldigt lätt att man inte får det helt torrt annars.

Svar på tråden Juli bebis 2012