Juli bebis 2012
En liten skrev 2012-06-23 09:46:20 följande:
Nej, jag har inte ringt. Jag känner bebisen röra på sig lite då och då. Men jag får se hur dagen går. Jag ringer in ikväll vid åtta tiden när mannen kommer hem om det fortfarande är likadant.
Jag kommer säkert ändå ha det såhär fram till mitten på juli och bli igångsatt i slutändan bara för att bli irriterad... Just nu vill jag bara att vattnet ska gå eller att jag får något bra tecken på att åka in framåt eftermiddagen. När skolfesten är avklarad och svärföräldrarna ändå är här! Allt jag vill är sova och vara på sjukhuset så de kollar att liten mår bra. Det tar på nerverna att inte veta ändå.
Hoppas att alla hade en bra midsommar afton!
det kan ju vara ett litet blodkärl som brusit och det i sig är inte farligt, men ring in för säkerhetsskull.

Helt sjukt, alltså jag fick in fingret innanför tappen! Fingret fick lätt plats så det borde vara en cm öppet där iaf. Och jag kunde känna något hårt men "skrovligt", kan det ha varit huvudet??? Helt tokigt isf, att jag kände på det genom bara en hinna? Vet inte om det var så... men kan inte förstå vad det annars skulle vara.