Juli bebis 2012
Vi brukar gå upp och lägga oss mellan 8-9 sen brukar hon somna runt 10 typ. : )
Vi brukar gå upp och lägga oss mellan 8-9 sen brukar hon somna runt 10 typ. : )
Min bebis sover bredvid mig. Jag ligger på sidan och hon ligger tätt emot. Har en tanke att jag ska lyfta över henne i sin säng, men jag somnar alltid innan jag hinner göra det, och hon är även lite svår att flytta på om hon verkligen inte har somnat in djupt. Min sambo ligger också i sängen såklart : ). Inatt har hon vaknat varannan timme typ för mat. Jag älskar också hästar och hade egen tills jag blev gravid och han blev skadad. Kommer nog inte köpa någon egen igen, men jag hoppas jag kan komma igång med ridningen snart.
Just det. Jag byter inte heller blöja på natten om det inte är bajsigt. Hon vaknar alltid vid 6-tiden och då brukar jag byta.
Är det någon mer än jag som bara ger ett bröst fortfarande? Funderar på om jag ska göra som vissa och väcka henne och ge henne andra med.
Jag har idag börjat att få blodblandade flytningar igen efter att avslaget varit borta ett tag. Vad fasiken kan det bero på? Någon mer som haft det. Är 8 veckor sedan idag som jag födde.
Jo, det kanske kan vara det. Får kolla med BM imorgon.
Återbesök hos BM idag. Allt såg bra ut efter förlossningen och mina knipövningar har hjälpt! Så knip på brudar! På eftermiddagen sen var det föräldragrupp för första gången! Trevliga mammor och pappor och gött fika : ) Jag har inte mössa jämt på pytte, hon har det om det är kallt eller blåser. Hon är så varm av sig, ligger oftast i kortärmad body, men nu när det varit lite ruggigare så har vi tagit på oss lite mer. Fick P-piller recept idag med så det är bara att börja knapra. Hon trodde att det var min mens som börjar komma igång eller torra slemhinnor. Tänk på det brudar att ni helst ska ha glidmedel vid sex nu när ni ammar, eller det sa min BM i alla fall, just för att man har så torra slemhinnor då.
I söndags blev Pytte 8 veckor!
Alltså jag har haft som mensvärk idag! Ingen mer blödning sedan i söndags. Fattar inte vad som händer. Är det mens på g eller inte? Lite surt faktiskt
Bra jobbat! Kämpa på!