Juli bebis 2012
Vi har också varit iväg idag. På möte med familjen inför mammas begravning och hos min bror på lunch. Hon har varit jättesnäll : ) och jag tyckte det gick bra
Vi har också varit iväg idag. På möte med familjen inför mammas begravning och hos min bror på lunch. Hon har varit jättesnäll : ) och jag tyckte det gick bra
Just det, jag är med supertörstig men det kommer mest när jag ammar. Måste ha ett vattenglas bredvid mig jämt.
Stackars dig A och stackars lilla bebis med ont. : (
Men det är ju inte säkert han får ont! Håller tummarna att det inte blir så. Jag gjorde likadant, käkade stuvad blomkål en gång och Snickers en gång. Blomkålen visste jag inte innan att man skulle undvika och snickersen glömde jag mig bara.
Mon tösabit börjar få några längre vakenstunder per dag nu. Igår var vi iväg och fiskade hos ett par kompisar och det gick jättebra. Hon sov nästan hela tiden. Ammade en gång. ; ) Ger henne fortfarande både Miniform och Semper mag och tarm. Verkar funka ganska bra mot knipen. Har även gått upp en storlek på blöjorna : ) till nr 2 : )
Vi var och fikade, inte fiskade : )
Grattis till de nya bebbarna! Vi har varit iväg på Ikea idag. Hon sov jättebra i 3 timmar så mamma fick shoppa. Sen blev det blöjbyte och amning på en toa : ) Nu känner jag mig lite varm i kläderna att ge sig ut : )
Jag fick jue 24 Juni och fick barnbidrag den 20 Juli. Ja, ammar gör man mest hela tiden : ) men man får ta vara på stunden, vips så kommer de vara ett år gamla : ) Jag har gått ner från 93 som jag vägde dagen efter förlossningen till 80. Känns lite segt nu men de 13 kilona gick hu smidigt. Jag ska ner till typ 60 kilo så jag har en bit kvar. Nu om man börjar komma in i lite rutiner så vill jag börja träna lite försiktigt : )
Jag käkar vitaminer för gravida, Apotekets egna tror jag. Det är även bra för ammande. : )
Jag fick tipset att typ massera handen eller blåsa på dom när jag var på BB. Just nu sitter jag och paketerar dopinbjudningar. 6 oktober går det av stapeln : ) Jag anmälde inte själv att jag skulle ha barnbidrag, det gick med automatik. De hade redan mitt kontonummer sedan innan.