Juli bebis 2012
Min man är också kanon, finns ingenting att klaga på känner att jag valt en bra pappa till mitt barn
han gör allt här hemma, jag behöver i princip bara vara så fungerar allt som det ska...
Min man är också kanon, finns ingenting att klaga på känner att jag valt en bra pappa till mitt barn
han gör allt här hemma, jag behöver i princip bara vara så fungerar allt som det ska...
Hej! en fråga, tror jag fått karpateltunnelsyndrom eller vad det nu heter, mina fingrar domnar om jag gör samma sak ett tag, typ stickar, mest vänstra handen. Sen har jag vaknat en massa gånger inatt med då händerna domnat bort. Vad gör man själv åt det? antar att de inte gör så mkt åt det om man ringer barnmorskan, så funkar det här iaf, att de svarar att allt är normalt och att man typ får stå ut om man nu har fått några krämpor av graviditeten...
I mitt te är det lite allt möjligt Yogi te är det, får sammandragningar när jag dricker det, tar nu två koppar om dagen, om nån vecka eller så tänker jag öka dosen (är i v 36 nu). Har druckit det i ett par veckor nu o jag tycker att jag märker skillnaden på de dagar då jag inte tagit en kopp o de dagar jag druckit ett par, vet ej om det är så ändå eller på grund av teet
Vad är hinnsvepning?
oj vad spännande att det kanske snart kommer ut lite bebisar! jag längtar sååå mycket efter vår tös men det lär väl dröja, har ju inte BF förrän 21 juli
Min gubbe är också nykter, känns som det minsta problemet just nu
Grattis till tjejen!
Har 30 dagar kvar till BF idag, men hoppas att det blir i början av juli iaf,hehe
om man har vanliga linnen så kan man ju sprätta upp vid axeln o sy dit såna där tryckknappar istället, på så vis är det ju lätt att "dra ner" när man ska amma. satt o tänkte på det häromdagen att det borde funka, har dock inte testat själv ännu