Inlägg från: millifjor |Visa alla inlägg
  • millifjor

Juli bebis 2012

Måste slemproppen vara typ rosaaktig eller räcker det med att det ser ut som snor typ? tror att min lossnar i bitar nu sen typ igår...

• millifjor

ja man letar ju tecken hela tiden nu, börjar nu tröttna lite på att vara såhär tjock och osmidig
    Då är det nog proppen som börjar lossna, och håller tummarna för att jag tillhör en av dem där det drar igång snart och inte återbildas igen!
    Har beställt hem lite snygga kläder jag kan ha på mig när denna inneboende vill behaga att titta ut så nu är jag mer än redo

• millifjor

jag kör dubbla påsar två gånger om dagen nu, har lite sammandragningar men vet ju inte om det är teet eller annars, tänker iaf dricka upp det jag har, räcker nog tom fredag, sen får jag se om jag struntar i att köpa nytt...

• millifjor

Jag tycker att jag varit risig i kistan ett bra tag nu, men ingen bebis verkar vilja komma ut...skulle kunna ge ett par tusenlappar bara för att få reda på när det startar

• millifjor

Sådärja, nu har jag ränt runt på stan en sväng o sen har jag även målat badrummet fick ett par förvärkar efter det men nu är det borta, suck! vill inte vara gravid längre...

• millifjor

39+6 räknar de här, och man sätts igång 42+0 så det har jag nedräkning till, max 27 dagar kvar för mig, 15 kvar till BF! ingen bebis här inte, hon verkar stanna kvar, går också på toa sjukt många gånger på natten och händerna domnar hela tiden så nu måste jag sova med handskenor, lite halvskönt sådär när man är trött!

• millifjor

ojoj vad det har kommit bebisar här ser jag internet har varit paj sen i fredags så har inte hunnit kollat tråden sen dess, grattis till alla nykomlingar!
    Själv trodde jag att det var dags i lördags, hade typ värk i magen hela dagen, mådde illa och en hel del förvärkar på kvällen, men när jag gick o la mig försvann allt
    o nu mår jag bra igen, tror hon stannar ett tag till trots att jag försöker jaga ut henne!

• millifjor
    froggyL skrev 2012-07-09 21:36:33 följande:
    Samma här...fast idag, men det har varit lugnt länge nu och lär väl vara lika lugnt när jag vaknar imorgon :(
    Ja man får ju tydligen stå ut med att vänta helt enkelt, har räknat ut att det typ max är 24 dagar kvar för mig, annars sätts jag igång och det är ju inte sååå länge det gäller att vara positiv!
  • millifjor

Min barnmorska gör inte hinnsvepningar, hon säger att det gör de bara på förlossningen för infektionsrisken, konstigt att det kan vara så olika överallt...

Svar på tråden Juli bebis 2012