• SaJo81

Juli bebis 2012

Grattis till pojken! Det blir väldigt många pojkar denna sommaren!

• SaJo81

Precis nu fick jag en rejäl spark i magen! Wow! Hade glömt känslan! Fantastiskt:)

• SaJo81

RUL imorgon för oss:) ska bli så jäkla spännande! Har dock fortfarande inte fått Karln till att ändra sig angående att kolla kön:( jag vill ju veta!

• SaJo81

Idag var det RUL:) så himla härligt att se den lill* krabaten:) livlig som få! "vi" ville inte veta kön (min man alltså) så det vet vi inte men när bm mätte lårbenet låg bebisen i en sån vinkel så man såg hela skrevet och jag tyckte mig nog se en snopp.....men vem vet! Karln e fortfarande helt hundra på att det e en tös och han hade ju rätt förra gången...men har jag rätt blir det pojk nr 3 här!

Allt såg jättefint ut i alla fall och blev framflyttad från 16 till 19 juli som för övrigt är min namnsdag:)

Ikväll har jag varit på me

• SaJo81

Förresten så låg min moderkaka i framvägg samt tydligen långt ner så vi ska på UL i vecka 30 igen för att se om det fixat till sig:)

• SaJo81
    Trolla75 skrev 2012-02-20 19:57:13 följande:
    Blir så trött på att det skiljer sig så mellan Landsting emellan... vissa berättar mer än gärna medan andra håller hårt på sina principer... Tummen ner till Västra Götaland!
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - syskon nr 3 i juli 2012♥ღ

Visst är det underligt! Själv bor jag. kungsbacka (ca2mil utanför göteborg) men tillhör då Halland ochhär är det ingt problem alls med att få vea medan jag et att det e näst intill omöjligt i göteborg.....vår bm som gjorde Ul fråade hur vi ville ha det utan att vi ens dragit upp det så här säger dom om man vill:) jäkla synd att min man inte ville då...
  • SaJo81
    snoffsan08 skrev 2012-02-20 20:11:30 följande:
    Såg tidigare att du hade moderkakan i framvägg. Måste väl känts lite lugnande då eftersom du inte känt så mycket. Har du känt mer nu då? Skulle du inte klara av att hålla det hemligt för gubben din? Kolla könet själv alltså?
    känner lite mer men ändå inte jättemycket, men efter att ha sett pyret så nojjar jag inte alls över det längre=) det är ju skönt i alla fall...

oj hahah, neeej jag har sämst pokerface i sverige=) haha, hade avslöjat mig direkt antagligen om jag visst och inte han!

Här har ni i alla fall en med halsbränna från helvetet! hade det med grabbarna med så jag är egentligen inte förvånad men hade glömt hur jäkla jobbigt det är....*suck* 
  • SaJo81

Grattis igen Hallonmusen=) det är verkligen  dubbel glädje....men ändå inte dubbelt jobb....lite mer bara :p
    en sån otrolig känsla när man får beskedet! kom ihåg vårt RUL med grabbarna och det första jag ser är massa lemmar och sen två stora runda saker, hinner tänka -det där måste vara huvuden! innan BM säger -ser ni vad jag ser.....haha....så sjukt!
    Grattis igen=) 

• SaJo81

v 19+0 idag! snart halvvägs=) känns gött att man snart gjort hälften och att man faktiskt börjar må bättre äntligen efter sådär 14veckor med illamående!

• SaJo81
    Hallonmusen83 skrev 2012-02-23 14:11:03 följande:
    Oj , vet inte vart jag ska börja
    Lite skillnad ha två en en i magen på alla vis !

Själva RUL tog 1 timme ungefär

Det var två friska , fina , aktiva ENÄGGSTVILLINGAR som till 99% blir FLICKOR {#emotions_dlg.flower}
    Blev flyttad bak 5 dagar så från 23 juli till 29 juli men hon sa de kommer komma innan BFdatumet troligen.
    De va nästa exakt lika långa på alla måtten , lite kul , såna kopior

Men skiljeväggen var svår att se , men den va tunn den hon kunde skymta mätte hon 1 mm. Hon sa att en läkare ska kolla mera noga på de så de inte ligger i samma livmoder.
    Sen ska jag gå varann vecka till UL tills vecka 30 för se hur dem mår eftersom de dela en moderkaka kan den ena busen ta näring av den andra och de inte så bra.

Har moderkakan i framväggen och fick massa fina bilder Hjärta

Så jag är 17+3 ( vecka 18 ) exakt idag
    Grattis ännu en gång=) fantastiskt roligt, och grattis till flickorna också=) våra killar hade också jättetunn skiljevägg emellan som var svår att se och vår första UL-läkare var säker på att det skulle bli två flickor haha....han sa det vid två/tre ul sen gick han på semester och vi fick en kvinnlig läkare som direkt sa pojkar och pojkar blev det=)
    grattis grattis grattis=) 
Svar på tråden Juli bebis 2012