Juli bebis 2012
Grattis till pojken! Det blir väldigt många pojkar denna sommaren!
Grattis till pojken! Det blir väldigt många pojkar denna sommaren!
Precis nu fick jag en rejäl spark i magen! Wow! Hade glömt känslan! Fantastiskt:)
RUL imorgon för oss:) ska bli så jäkla spännande! Har dock fortfarande inte fått Karln till att ändra sig angående att kolla kön:( jag vill ju veta!
Idag var det RUL:) så himla härligt att se den lill* krabaten:) livlig som få! "vi" ville inte veta kön (min man alltså) så det vet vi inte men när bm mätte lårbenet låg bebisen i en sån vinkel så man såg hela skrevet och jag tyckte mig nog se en snopp.....men vem vet! Karln e fortfarande helt hundra på att det e en tös och han hade ju rätt förra gången...men har jag rätt blir det pojk nr 3 här!
Allt såg jättefint ut i alla fall och blev framflyttad från 16 till 19 juli som för övrigt är min namnsdag:)
Ikväll har jag varit på me
Förresten så låg min moderkaka i framvägg samt tydligen långt ner så vi ska på UL i vecka 30 igen för att se om det fixat till sig:)
Grattis igen Hallonmusen=) det är verkligen dubbel glädje....men ändå inte dubbelt jobb....lite mer bara :p
en sån otrolig känsla när man får beskedet! kom ihåg vårt RUL med grabbarna och det första jag ser är massa lemmar och sen två stora runda saker, hinner tänka -det där måste vara huvuden! innan BM säger -ser ni vad jag ser.....haha....så sjukt!
Grattis igen=)
v 19+0 idag! snart halvvägs=) känns gött att man snart gjort hälften och att man faktiskt börjar må bättre äntligen efter sådär 14veckor med illamående!