Juli bebis 2012
härligt att det börjar bli mer positivt i tråden! inga fler blödningar!
Hoppas alla får en underbar jul!
härligt att det börjar bli mer positivt i tråden! inga fler blödningar!
Hoppas alla får en underbar jul!
För min del spelar det faktiskt ingen roll. Ena sekunden kan jag tänka att det skulle vara mysigt med en av varje (alltså att bebis i magen är en flicka), nästa sekund hade det varit underbart med en lillebror. Tur man slipper bestämma själv :) Blir det en lillebror står Ludvig högt på namnlistan, blir det en flicka har vi inga namn alls än.
jag läser på umeå uni. och tar examen i juni så jag tänker läsa klart, har ingen lust att avbryta och det är ju inte precis fysiskt krävande :) Ska dock ut på praktik i mars men det bör inte vara några problem. Med sonen var jag bara mammaledig i 10 månader sen pluggade jag med honom hemma i ett halvår innan han började på dagis. Ska bli skönt att bara va mammaledig denna gången även om jag kanske läser nån kurs om jag får lust.
Ja det är verkligen glest mellan BM besöken i början. Handlar säkert delvis om att inna RUL finns inte så mkt dom kan göra och händer det något tråkigt med bebisen så är det ju oftast innan dess och då kan dom nog inte göra så mkt ändå. Sen efter RUL och framåt så ses man ju var å varannan vecka känns det som
Jag har oxå gått upp en del trots illamående å kräkningar. Inbilliar mig att det beror på att jag väntar andra som ofta syns fortare och att det planar ut mot mitten, men egentligen har jag ingen aning..
Jag kan inte bestämma mej om det där med att ta reda på könet. VI gjorde det med sonen och jag var nöjd med det men det skulle vara kul att prova att vara ovetandes en gång, blir ju inte fler barn här sen.
Men samtidigt ska jag till London i mars å då hade det varit kul att få handla lite bebiskläder som inte va unisex..ganska ytligt men ändå :)
Om vi bestämmer att vi vill kolla men inte kan se på RUL så tänker inte oavsett inte betala för ett könsul senare, då är det helt enkelt inte meningen att vi ska veta :)
Min BM bokade in mig till en som hon vet gärna säger könet vid RUL (vi gör på sjukhuset och inte hos BM).