Juli bebis 2012
En annan sak.. Ja är sjukt nojig över grötarna nu.. Hur ska man göra? Vi har gett sempers banan gröt fr 4 mån, men igår köpte ja sempers äpple/ päron...
Men nu då? Med allt skit de innehåller? Hur gör ni? Har ni tänkt på de?
En annan sak.. Ja är sjukt nojig över grötarna nu.. Hur ska man göra? Vi har gett sempers banan gröt fr 4 mån, men igår köpte ja sempers äpple/ päron...
Men nu då? Med allt skit de innehåller? Hur gör ni? Har ni tänkt på de?
Hannavirrpanna
Vad har du mer i än paltpröd o havregryn? Ja tar tacksamt emot recept ;) då ja är skit nojig över att han inte ska få i dig rätt mängd av alla vitaminer :S
Men har du paltpröd i då?
Aa verkligen tack :)
Vet ni om man får utnyttja friskvårdsbidraget när man är f-ledig?
Ja vet att de såklart är från arbplats till arbplats, men ja är kommunanslättld..
Vad jag har läst mej till får man inte diskriminera f-lediga och att de ska ha samma rätt :)
Ja ska ringa imorn och kolla för säkerhetsskull... De ger ju en extra motor till träning isåfall :D
En annan sak ja undrar över är semestern. Hur blir de med den? Hade jag jobbat nu hade ju jag fått nya dagar i april (tror jag) men nu när man är f-ledig, får man dagar ändå? Eller uteblir de?
Jätte tacksam för svar!
Chess
Ja har hört att kanel är giftigt mot så små? Kan ju såklart ha fel.. Men har för mej att bvc sa att man ska undvika de...
Ellabella, vi skulle kunna gå hos samma bvc :) ja har fått exakt samma råd som du...
Vi fick råtet att Man skulle börja med mat när barnen intressera sig för de för att de inte skulle tappa intresset...
Idag fick Vilgot sina 5 månaders sprutor, de har blivit försenat pga olika anledningar..
Han blev även 6 månaders besiktigad och blev klart godkänd :)
Väger nu 8470 gram och är 72,5 cm lång :)
Dock har han fått feber.. När ja la honom vid 18.30 ade den stigit till 39... O när han fick Alvedon bajsa han ut hela direkt, gav en ny, o efter nån sekund bajsa han ut halva den o då vågade ja inte ge nån mer...
Nu sover han jätte otroligt och mitt hjärta blöder och gråter :'(
Ja tycker att de är jätte jobbigt! O är konstant orolig.. :(
nån som vet hur länge "hemmagjord" mangopure håller isg i kylen?
Anledningen till " " är för att de inte är så mycket man gör annat än å mixar den :D