Inlägg från: FruSandra |Visa alla inlägg
  • FruSandra

Juli bebis 2012

Ja måste verkligen ge min karl beröm över dessa dagar när jag varit magsjuk

• FruSandra

Isolerad.
    Från att aldrig tagit hand om Vilgot annat än när jag har varit där, till att tagit hand om honom helt själv dessa dagar.
    Såklart att han har frågat 1000 frågor, men de e ju bara bra.
    Denna sjuktid har varit nyttig för alla oss :)
    Dessutom har han tagit hand om mej som velat ha blåbärsoppa bl.a., han har även åkt och storhandlat :)
    De ska tilläggas att han aldrig ens tagit and om honom på nätterna, inte ens helgerna :)
    Så eloge till honom! :)

• FruSandra

Vilgot är btw också tandlös. Bra tycker ja, de där små bissingarna kan allt få vänta ett tag till :)
    Han blir 7 Månader på måndag :)

• FruSandra

Nu äntligen håller min jäkla mens på att ta slut! Nån mer som haft den första länge? En hel vecka!
    Blir de bättre eller kommer den att va så länge?

• FruSandra

Idag blir Vilgot 7 månader. Nån mer än ja som önskar man kunde stoppa tiden lite?

Ja har funderat på att börja ge Vilgot välling på kvällen.
    Vi ger hinom nan 2, men på natten vaknar han vid 1 och är jätte pruttig. Vet inte alls om de har med 2an att göra. Men de blev efter att vi bytt till den. Men på dagarna märker man de inte. Antagligen för att han är rörligare då?

Ja ger han ersättningen ur esska flaskan (den o avent är de enda han tar) men ha noll koll på napparna.
    Ja använder den som följer med. Men när man ska börja med välling, vad ska man ha då?
    O hur mycket ska man börja ge de första gångern?

• FruSandra

Jag längtar också att va gravid :) har nog aldrig känt mej vackrare än under den tiden :) trots foglossning från v11...

Svar på tråden Juli bebis 2012