Inlägg från: FruSandra |Visa alla inlägg
  • FruSandra

Juli bebis 2012

Vilgot ska börja inskolning i jan/feb.. De är de enda ja vet, då är han 1,5 år.. Tycker inte barnen har nåt att göra där innan.. De har lixom inget utbyte av de..
    Antar att ja jobbat för länge (11 år) för att se nåt bra med de..
    Då ska han heller inte gå heldagar...
    Usch ja får ångest av bara tanken :( ja kommer säkerligen va den där jobbiga mamman som klagar på saker jag inte är nöjd med vad gäller förskolan.. Ingen kommer vilja ha utvecklingssamtal med mej, för ja kommer va för jobbig o säga vad jag vill :D hahaha

• FruSandra

Idag har vi varit på Bvc, de var Boel-test. Dock klarade han inte de, de va en av "klockorna" han inte brydde sig om, hörde han inte eller struntade han bara i den för att de fanns annat mer intressant?
    Ja sa redan från början att ja inte tror han klarar de då han nyss har varit/är förkyld..
    Men hon sa att ja inte skulle oroa mej vilket ja inte gör..

Han är nu 76 cm lång och väger 9345g.
    Hon tycker även att de är för tidigt att han går om man håller i han.. Hon sa att vi kan räkna med ett par blåmärken :)

• FruSandra

Vi har gett 2 mathållning länge..

8-9.30- frukost, gröt
    11 frukt/ flaska eller avoccado
    12-13 lunch
    15 gröt
    17-17.30 middag
    18.30-19.15 200ml välling,,.

Tycker inte vi gör annat än äter :D
    Allt beror ju på när o hur han sover också..

• FruSandra

Glömde skriva att Vilgot ibland får ersättning som mellis och han får alltid fruktpure efter maten :)

• FruSandra

Har jag berättat att Vilgot flyttade ut till eget rum i söndags?
    Han sover SÅÅ!!! Mycket bättre!
    Från att vakna 4-7 gånger per natt så vaknar han nu 1-2 gånger, o då e den andra gången vid 5.30.

• FruSandra

Sladdis
    De va ja som skrev...
    Iblan finns de ju faktiskt ingen annan utväg.. O som du säger så blir de säkert bra i slutändan :)

• FruSandra

Juliaannaeva då e du bara 4 mil från mej :) bor i Gnesta :)

Grankotten men hua! Hoppas de är bättre idag! Krya på er!

Svar på tråden Juli bebis 2012