Inlägg från: HannaVirrpanna |Visa alla inlägg
  • HannaVirrpanna

Juli bebis 2012

Anjoali: skönt att få prata av sig med experter då man är orolig!

Idag innan vi åkte på utflykten var det en blodprick i trosorna och lite på pappret! Men jag vet inte om det är inifrån eller om det är från där jag sprack sist jag födde barn... För det var så klarrött att det kändes som ett ytligt sår.
    Gick en gång till och då var det liiite brunt i trosorna och nu tänkte jag gå igen och kolla... Hoppas på blod!

• HannaVirrpanna

Inge blod men slemmis!! Vet inte hur mycket det ska vara men det var som en tesked lite drygt! Jätteslemmig! Antar att det var en del bara... Hur mycket ska det va??

• HannaVirrpanna

Vaknar som vanligt alldeles för tidigt. Inte en känning. Hoppas på mer av slemproppen eller blod, men inget! Blir så himla less!!

Jag längtar efter den som gömmer sig i magen!! Mamma kom och hämtade sonen igår kväll för att hon fick abstinens. Tänkte att då passar det väl bra att föda! Men tydligen hade kroppen andra planer! Jag är så himla trött på det här!!

• HannaVirrpanna

Jag är kvar, bf på onsdag. Bebisen kommer väl 2 veckor efter...

Försöker få tag i min chefs vikarie men det verkar lönlöst! Han måste fylla i några papper som ska in till fk. Fattar inte varför dom måste ha lönespec OCH papper på att jag jobbat där och tjänat si och så mycket. Man får väl inte specar om man inte jobbat??

• HannaVirrpanna

Ja precis! Jag har bara haft ett vick och det hade jag sist också men då behövdes bara specarna... Fattar inget! :)

• HannaVirrpanna

Frusandra: jag har jobbat mer än heltid hela året så jag vill gärna att dom räknar med det i SGI:n. Fick i alla fall inte tag på vickande chef men fk var förstående och gav mig hela juli ut med att få in papper! Skönt!

Anjiali: skönt att allt gick bra!

Smulan: haha! Det viktigaste datumet och du glömmer ;)

• HannaVirrpanna

Maho81: ja då blir det färdknäpp för mig med ikväll! Nu är det vräkning, det är dessutom trevligt medan man vräker bebben!

• HannaVirrpanna

Sajo: HUR ORKAR DU??? Blir matt bara av att läsa det där :) jag tycker det var kämpigt att slänga in en tvätt ju :) har ni funderat över hur många barn ni vill ha?

Svar på tråden Juli bebis 2012