Juli bebis 2012
Jag har varit med i denna tråden från början och jag gick inte med i FB tråden ich jag kommer nog stanna här med. Känns bättre än FB där alla kan läsa typ : )
Jag har varit med i denna tråden från början och jag gick inte med i FB tråden ich jag kommer nog stanna här med. Känns bättre än FB där alla kan läsa typ : )
Min bebis sitter själv en stund med kryper eller ålar inte heller. T... Hon är feberfri sedan igår så jag tror nog inte jag behöver åka in väl? Har ju pratat med dom varje dag typ : )
Jag ska ta tag i sova egen säng om ett tag jag med : ) jag ammar fortfarande ca 3 gånger på dagen och lika många på natten : )
Vi har med varit på BVC eftersom hon varit febrig, gnällig, och matvägrat typ. Men hon hade gått upp bra till 7800 någonting från 7300 innan jul, och växt också, så vi ska avvakta lite och backa med maten och starta om igen får vi se.
Skönt för alla er som gör framsteg på nätterna! : )
Jag tror inte jag har upplevt obehag efter cellprovet utan det kändes bara lite när dom tog det.
Stört nog blev jag lite ledsen i ögat idag när min bebis för första gången vände sig bort från mig när hon skulle sova och somnade : ) hon har alltid somnat vänd mot mig förut. Det har märkts att hon vill sträcka ut sig mer i sängen sista tiden och jag tror att vi snart är mentalt redo gör egen säng : )
Fy va hemskt ich ramla! Det vore en mardröm art ramla i vår trapp med bebis : ( hoppas nu mår bra bägge två. Dansa för mig Hannis! !
En fråga, brudar. Jag funderar på att ge tösen lite formfranska. I den köpta är det kunde socker och salt. Är det ok att ge den tror ni? Funderar på att vaka själv så jan man ju skippa sockret men salt är det ju i nästan allt. Sirap funkar det?
Tack A! : )