Juli bebis 2012
Ja, men astma kan det väl vara kanske? Kan ni inte få prova att medicinera och se om det blir bättre då? Eller vad är nästa steg liksom?
Ja, men astma kan det väl vara kanske? Kan ni inte få prova att medicinera och se om det blir bättre då? Eller vad är nästa steg liksom?
Men då är det ju säkert därför. Kan hon inte få bästa medicinen nu rå! De får öka på lite så Lovis kan bli tjock och fet snart!
Jag ammar minst 3 gånger på natten. Eller jag vet inte hur mycket hon verkligen äter. Snuttar nog bara mest.
Tack för bloggtipset Chess! Va bra den var!
Är så sjukt dålig på allt som har med sådant här och göra, annars skulle jag gärna hjälpt dig att räkna : ) Fy Fabian för magsjuka : ( 2 kilo är ju sjukt mycket på en sådan här liten :( och feber också. Fy. Ber en bön att vi slipper.
Stackars liten. Vi hade också bara feber för ett tag sedan. Varade i 3 dagar och gick helt över på 4:e dagen. Hon fick utslag då, så troligen 3-dagars feber.
Va tråkigt Tibells! Vad ger man till en sådan liten bebis? Ris? Här är vi oxå vakna 4-5 ggr per natt. Nu lägger jag bara henne till bröstet så somnar hon om. Men blir inte glad om jag försöker stoppa in nappen bara. Hon sover ju fortfarande tillsammans med mig.
Kul men första tanden, V! Nu är nog Elise den enda utan tänder : )
Jag hoppas också vi har lyckan att bli gravida igen. Kan absolut tänka mig att föda igen. Kommer inte ens ihåg hur sjukt ont det gjorde. Minns inte smärtan alls. Sjukt tycker jag.
Va många! Trodde vi var ensamma : )