Juli bebis 2012
Ja!!! Jag tycker också att det händer saker hela tiden nu. Min tös säger ma, ma, ma, : )
Ja!!! Jag tycker också att det händer saker hela tiden nu. Min tös säger ma, ma, ma, : )
Jag undrar bara hur man vet att barnet helt plötsligt blir trygg i att somna själv istället för att den fortfarande känner att den behöver närhet men vet att det inte lönar sig att skrika? Det är det här som gör att jag ratar hela den här metoden och missförstå mig inte nu, detta är absolut inget påhopp. Jag jämför det gärna med ett äldre barn. De kan fortfarande vilja ha godiset i butiken, men vet att det inte lönar sig att få ett utbrott i butiken. Man tar ju inte bort känslan för det? Hänger ni med på vad jag menar? Och än en gång, alla löser sovningen på sitt sätt. Jag ifrågasätter bara hur man vet att barnet inte känner saknad av närhet bara för den inte orkar gråta längre.
Inatt kom det mer blod i samband med avföring. Blir inte klok på det. Har varit bättre i någon dag nu ju. 1177 sa att jag skulle prata med BVC imorgon igen. Får göra det, hon har bajjat 4-5 gånger idag och i vanliga fall bajsar hon en typ. Så visst kan det vara att slemhinna blir irriterad. Nu när det kom vad jag tycker ser mycket ut så hade hon först haft värsta bajskalaset utan blod och sen kom en omgång till men då pyttelite bajs grönaktigt löst och sen som slemmigt blod.
Just det... Tänkte på om slemhinnan kan bli skör av Alvedonet jag gav i stjärten.
Nä, det låter som en bra idé. Det var ju i samband med sprutorna som hon blev dålig och jag tog febern ofta. Ska prata med BVC idag igen tänkte jag.
Om inte jorden går under för då hinner jag kanske inte det. : )
Pratade med BVC nu och de tror på att det möjligen är ett bruset kärl i samband med irritation och diarré. Blir det inte bättre ska vi åka in på söndag.
Då har vi 3 veckor myskläng kvar : )
Jag är jättesugen på ett syskon om ett tag och hoppas verkligen att vi blir välsignade med ett barn till. Min tanke är att börja försöka igen straxt efter hon fyllt 1. Det kan ju ta hur lång tid dom helst att bli gravid om man nu har turen att bli det igen.
God jul alla brudar! Tänk att vi har hängt ihop i över ett år nu! Förra julen var vi mitt uppe i 12 veckors gränsen och nu sitter vi här med våra bebbar : ) Tack för att man alltid har någon att ventilera med här! Kram på er!