Juli bebis 2012
Sajo : så typiskt att ni är sjuka. Krya kram till hela familjen.
Sajo : så typiskt att ni är sjuka. Krya kram till hela familjen.
Lilla M sover ALDRIG känns det som. Kassa nätter och inget på dagarna. Får ett bryt snart, kan hon bara somna nån gång ??!!!!!
Sladdis
du har så rätt !!!! Å nu sover hon ÄNTLIGEN !!!
Trolla75: jag är ledsen men det var nog bland det äckligaste jag hört
Jag tror jag tar mitt te som vanligt å äter lagom av allt :D hihihi
Å Milea har också vänt sig från mage till rygg. Men hon vände inte tillbaka. Trodde det skulle vara lättare att ta andra håller
. Imorgon blir hon 4 nånsin lilla skrutta. BVC idag och allt vara bara bra. Vi ska börja så sakteliga med gröt på kvällen med hopp om bättre nattsömn. Sen blir det inte mer än smak upplevelser till sex månader
Ellabella: hoppas hon snart mår bättre. Jobbigt när de inte mår väl de små liven !!!
Skriver vid amning. Jag har oerhört svårt att sova/vila när hon ammar på natten. Måste distrahera mig med något.
Tycker nätterna så sakteliga börjar bli som de var innan. Hoppas det fortsätter stabilisera sig å att denna utvecklings period är över
.
Äntligen fredag !!!! Hoppas det blir en bra en.
Juliaannaeva: Gud vad härligt det lät !!!
Massage är snart ett måste. Så stel i musklerna i ryggen så det är inte klokt :-/.
Hoppas du får en trevlig kväll
Tänkte börja så smått med gröt men känner mig lite tveksam. Milea bajsar så sällan. Kan gå upp till en vecka emellan å då bajsar hon efter mag massage och när man "hjälper" henne. Hur blir det inte få om hon börjar äta ???
Hur hade ni gjort ?
Tibell: ni kommer inte ha dop sist. Vi kommer inte döpa så vi borde ju vara mega sist
.