Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

Ok trolla ! Skönt att höra att de första proverna sett bra ut !
    Önskar er all lycka imorgon och skickar energi till er alla.

Tänker mycket på er trolla och Momster .

• anjiali

Bytte vagnen idag mot sittdelen. Dels för att få upp huvudet lite då hon är förkyld och för att hon precis sovit och med all säkerhet inte skulle vilja ligga på rygg.
    Hon gillade det jätte mycket. Halvsatt nöjt å tittade. Frågan är om hon inte är för liten för alla intryck ??? Hur tänker ni ???

• anjiali

Milea sover hos oss. Eller, det var ju en fet lögn förresten. Hon sover ju inte !!! Varannan timma är hon vaken. Men hon har inget eget rum innan renovering är klart och det lär dröja tills det finns inkomst igen.
    Nu har jag focus sista december och där slutar jag amma !!! Hade tänkt amma längre men eftersom hon valt mina bröst sim napp så är nätterna jätte jobbiga . Inatt dög inte pappa för fem öre. Han kämpade i en och en halv timma. Känns elakt och ledsamt att inte amma längre än sex månader. Elakt för att jag tar bort hennes "napp" trygghet. Hoppas kunna introducera nått annat. Finns ju inga garantier att hon kommer sova för det men då blir vi två om att ha henne när bröstet är "borta".

Verkar som många har sittdel. Trodde vi var tidigt ute . Hade nog gärna haft liggdelen ett tag till. JAG är inte redo ännu. Hihi. Tiden går alldeles för fort tycker jag. Detta är ju sista sötnöten vi har.

• anjiali

Sladdis : du beskrev precis som vi har det . Milea håller på precis likadant. Om det inte vore för de stora barnen vill gå till skolan och skulle bli jätte ledsna om de inte kom iväg hade jag inte kommit ur sängen. Zombie är ordet. Tur det finns mössa säger jag. Orkar aldrig fixa håret eller dyligt. Än mindre bry mig om kosten. Promenader är det dåligt med men tränar ibland på em. Hoppas också att vi snart är ute på andra sidan. Jag har nyår som nästa "mål". Är det inte bättre då så försvinner tutten/nappen och det blir flaska. Då kan vi dela på det lite mera.

• anjiali

Milifjor : lite of the topic

Sladdis: hoppas vi får bättre nätter samtidigt så ingen känner sig övergiven

SessanM: min tös sover vare sig dag eller natt. Undrar också hur hon orkar :-/

• anjiali

Trolla: tänker på er idag.

Börjar få så ont i ryggen. Milea blir tyngre och tyngre. Är dålig på att träna coremusklerna men tränar annan styrka och har säkert för tunga vikter i relation mot de svaga magmusklerna. Yoga borde vara bra core träning eller ???

• anjiali

Japp plankan får det bli. Är precis som du säger, stark i vissa muskler och obefintlig styrka i andra. Känner av ryggmusklerna hela tiden.

Svar på tråden Juli bebis 2012