Juli bebis 2012
Och jag jobbar i bilen.....trafiklärare...borde slutat för länge sen. Skitjobbigt. Dessutom ska jag ansvara inte bara för min och bebisens säkerhet utan också elevens och övriga trafikanter.... Men men, om två veckor slutar jag.
Vad gäller pumpar så är ju Apotekets manuella total skit! Avents manuella hade jag sist. Med ett pistolhandtag. Prisvärd.
Idag har jag jobbat min sista måndag :) tjohoooo.
SommarDahlia, grattis till kommande bröllop :) Ullared e perfekt när man ska köpa på sig grunderna. Vi har redan det mesta, men ska ändå dit sen när jag slutat jobba. Hur jag nu ska orka gå där. Får bli mkt pauser.... Vi brukar va där 10h. Rekordet e 11 :) ha ha. Mindre än 4-5h e ju omöjligt :) nu bygger de ju ut igen så då får det väl bli tvådagars-besök i fortsättningen... Hi hi.
SaJo81: orkar å orkar. Jodå. Tiden går ju så himla fort bara. Brukar dessutom bara äta på röda fikan, nåt annat hinner vi inte :) och så äter man nån macka ute på parkeringen innan man går in, sen blir det McDonalds i Varberg på hemvägen (tar 1,5h hem ca). Tekla78: härligt å höra! :)
Sömn...min bebis sover aldrig känns det som. Förutom i bilen och en stund på natten. Precis som med Linnea :) hon sov inte mkt efter hon fötts heller.
V.31 :) 69 dagar kvar. Nu så är det inte långt kvar :)
Jag vet inte heller missmurrig. Idag har vi börjat vår flytt. Helt slut å ska nu sova för natten. Stora möblerna och resten flyttas imorgon. Så upp tidigt. Var i morse hos barnmorskan och tog ett tredje prov ang min trötthet. Får se vad det visar. kan knappt röra mig och då har jag inte burit mkt. Mest plockat upp lite. Men benen känns som om de lossnar och ryggen går av. Känns underbart inför imorgon >
Nu har vi fått flyttat färdigt. Eller ja, finns ju lite kvar på gamla stället men vi har inte bråttom. Men två dagars aktivt flyttande, trots att jag inte burit nåt direkt, bara plockat upp....så gick jag varje kväll sönder i fogarna så jag inte kunde röra mig. Och ryggen den ska vi inte tala om. Men bebis e kvar i magen som tur e. Först nu som jag tar det lugnt en liten stund. Och kan slappna av. Puh vilken pärs graviditet och flytt är! Men e sååå nöjd med den här flytten. Imorgon har jag tagit ledigt, och sen e det röd dag. Perfekt! Sen e det två jobbdagar kvar bara och så har jag min beviljade gravidpenning sen :) tjohoooo det behövs. Hoppas snart få svar på mina nya prover som jag tog i fredags ang.tröttheten. Tagit två prover innan, detta var ett tredje utökat på sköldkörteln.