• Svar på tråden Smartson-Tråden
  • 0rion

jag har varit testpilot ett par månader men inte kommit med i nåt. hur lång tid tog det för er att få komma med i nåt?

• mamma hampus
    0rion skrev 2011-11-17 10:51:36 följande:
    jag har varit testpilot ett par månader men inte kommit med i nåt. hur lång tid tog det för er att få komma med i nåt?
    Välkommen hit...

Kom inte ihåg hur lång tid det tog men hoppas att det kommer snart till dig,jag tror att jag gjorde fel i början anmälde mig fel.För jag har för mig att jag inte fick något heller men vad jag kan komma på nu så kom jag med i bob saft och sylt,rinkeby juice men det missade jag att lösa ut,senaste nu var nog thai såsen från kelda.Sedan har jag visat intresse för andra saker men väntar svar..

Jag tycker att det finns mer alternativ och välja mellan på smartson än buzzador eller vad tycker du?

e du med där också?
  • mamma hampus
    Thats me skrev 2011-11-17 11:30:53 följande:
    Favoritar med mobilen:)
    Välkommen hit
  • mamma hampus
    Michanna skrev 2011-11-17 11:55:22 följande:
    skoj med fler somär med där. testar just nu flingsalt.
    Välkommen hit
  • 0rion
    mamma hampus skrev 2011-11-17 11:11:08 följande:
    Välkommen hit...

Kom inte ihåg hur lång tid det tog men hoppas att det kommer snart till dig,jag tror att jag gjorde fel i början anmälde mig fel.För jag har för mig att jag inte fick något heller men vad jag kan komma på nu så kom jag med i bob saft och sylt,rinkeby juice men det missade jag att lösa ut,senaste nu var nog thai såsen från kelda.Sedan har jag visat intresse för andra saker men väntar svar..

Jag tycker att det finns mer alternativ och välja mellan på smartson än buzzador eller vad tycker du?

e du med där också?
    jag tycker att smartson verkar komma mer fler erbjudanden men att det är ganska få personer som vara med.
    Jag är med i buzzador och har sen årets början buzzat tre saker.
  • colin2010

Favoriter . Testar just nu arla frukost paket och hype by mood tror ja det hette

• mamma hampus
    colin2010 skrev 2011-11-17 14:39:40 följande:
    Favoriter . Testar just nu arla frukost paket och hype by mood tror ja det hette
    välkommen hit

Jag tror att jag inte har fått svar ifrån om jag kom med eller inte..men ja ser mig inte i listan så jag antar att jag inte kom med och det var lite synd.För jag och sonen behöver verkligen förnya våra frukostvanor
  • ummi

jag har kommit med flera gånger : ) tycker bara det är roligt. men dom verkar lite slappa nu. har inte fått några email med uppföljning eller ngt alls. tycker generellt att det är lite rörigt med deras forum och allt. jag undrar hur dom samlar in all information.

Svar på tråden Smartson-Tråden