• Svar på tråden Smartson-Tråden
  • colin2010

Arla frukost var länge sen ja fick.. Men ja håller med förgående att mailen kommer nästan aldrig , och försökte få tag i supporten på mail tog säkert 2-3 veckor innan ja fick svar .

• Havsjungfrun

Men man får väl bara ett mejl om man har kommit med? Jag har testat 3-4 olika saker.

• mariagbg

Va bra med en Smartson-tråd!
    Jag har de senaste veckorna testat Kelda Exotic, Flingsalt och buljongtärningar. 

• Upptagen

Jag har testat smaksatt grädde, nån grej man hade i tvättmaskinen som skulle samla upp färg och uhm... vet att jag SKULLE testa två saker som jag inte kunde hitta i nån affär.

Det som är synd med smartson är att man ofta får så liten mängd att testa, blir inte som buzzador att man kan bjuda vänner, vilket är lite trist.

• 0rion

visst är det väl så att man får de här nyhetsbreven och sedan går in via dem och anmäler sig alternativt går in på hemsidan? det är väl inte som buzzador att man får erbjudanden? tänkte om jag kanske missuppfattat allt.

• mamma hampus
    Krabbolina skrev 2011-11-19 13:50:20 följande:
    jag hoppas jag får testa vileda-moppen!
    ja också
  • fiamiaria

JAg har anmält mig på till Arla frukost & var det nån ostsmak? en sak till men jag har nte hört något...
    Varken att man kommit med eller inte kommit med.

Känns lite rörigt

men man provar ett tag till

• Krabbolina
    fiamiaria skrev 2011-11-20 14:18:08 följande:
    JAg har anmält mig på till Arla frukost & var det nån ostsmak? en sak till men jag har nte hört något...
    Varken att man kommit med eller inte kommit med.

Känns lite rörigt

men man provar ett tag till
    man får bara besked om man kommer med.
Svar på tråden Smartson-Tråden