• Svar på tråden Smartson-Tråden
  • TheStar

Jag har varit med ett tag och testat en massa skoj. Filmjölk, choklad, kladdkaka, color catchers, falafel, salt, pizza, sås, kesella... det känns som om jag kommit med i varannan till var tredje kampanj jag anmält mig till - men jag anmäler mig också till rätt många, typ alla utom dem där de bara söker tio pers eller så. Har ingen egen blogg så tror inte sånt är någon idé för mig.

• alem

Någon mer av er som testar understället och Hype? 

Ska man bara maila och skriva vad man tycker om det nu eller hur är det? För dom har väl gett upp det där med att skriva i deras testarblogg...  

(¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • mamma hampus

E det någon som har fått svar från ngt?

ja fick från den skivade osten att jag kom med men jag har inte köpt den en för jag har inga pengar

• Nightswimmer

Men det är väl det som är grejen med Smartson - att man INTE betalar för grejerna! Så har det varit med allt jag testat hittills i alla fall!

• Upptagen

Jaa, jag får testa vileda 1-2-3 eller vad den heter, den där moppen! Ska bli kul och verkligen en perfekt grej för oss som har 2, snart 3 barn och dessutom bor på gård med hästar och det dras in MÄNGDER med lera...

• alem
    mamma hampus skrev 2011-12-05 17:22:12 följande:
    E det någon som har fått svar från ngt?

ja fick från den skivade osten att jag kom med men jag har inte köpt den en för jag har inga pengar
    man får en värdechek hemskickad så man kan hämta ut i de i en butik men det kan ta ett tag innan man får det... tog 2-3v för mig att få hem om fisken. 
    (¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • colin2010

@tussilago när fick du reda på att du fick testa den? Eftersom dom h skriver ut listor längre vad de verkar som .

• Upptagen
    colin2010 skrev 2011-12-05 21:55:07 följande:
    @tussilago när fick du reda på att du fick testa den? Eftersom dom h skriver ut listor längre vad de verkar som .
    Häromdagen bara, och idag ringde de från transportföretaget så de ska leverera den till dörren nu på förmiddagen.
  • 0rion

dum fråga kanske, men de saker man får testa får man behålla dem? jag menar saker som tex elektronikapparater.

• Upptagen
    0rion skrev 2011-12-06 11:40:51 följande:
    dum fråga kanske, men de saker man får testa får man behålla dem? jag menar saker som tex elektronikapparater.
    Ibland, ibland inte, oftast tror jag? Det brukar stå när man söker.

Fick moppen idag, den var smidigare än jag hade trott! Verkar riktigt bra!
  • 0rion
    Upptagen skrev 2011-12-06 19:42:08 följande:
    Ibland, ibland inte, oftast tror jag? Det brukar stå när man söker.

Fick moppen idag, den var smidigare än jag hade trott! Verkar riktigt bra!
    okej !

spännande. jag tyckte den verkade för bra för att vara sant, kul om det stämmer med :D
  • Nightswimmer

Blev glatt överraskad idag när kupong att hämta ut arlas thai-panna ramlade ner i brevlådan. Har inte fått något mail att jag kommit med, men det borde väl dyka upp snart. Mycket roligare med smartson än buzzador, när man faktiskt kommer med och får testa grejer gratis!!!

• Havsjungfrun
    Nightswimmer skrev 2011-12-07 16:46:54 följande:
    Blev glatt överraskad idag när kupong att hämta ut arlas thai-panna ramlade ner i brevlådan. Har inte fått något mail att jag kommit med, men det borde väl dyka upp snart.
    Samma här.
  • kokos
    Nightswimmer skrev 2011-12-07 16:46:54 följande:
    Blev glatt överraskad idag när kupong att hämta ut arlas thai-panna ramlade ner i brevlådan. Har inte fått något mail att jag kommit med, men det borde väl dyka upp snart. Mycket roligare med smartson än buzzador, när man faktiskt kommer med och får testa grejer gratis!!!

samma här också
  • Jossii

Jag fick testa vileda 1-2-3 moppen eller vad den heter. Oj så bra den är! Mycket bättre än förväntat :)

• Upptagen
    Jossii skrev 2011-12-09 14:31:27 följande:
    Jag fick testa vileda 1-2-3 moppen eller vad den heter. Oj så bra den är! Mycket bättre än förväntat :)
    Ja jag gillar den också! Men skulle bra gärna haft hinken som man kan ha för att krama ur och rengöra moppen med...
Svar på tråden Smartson-Tråden